۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۳۲۴۹۲

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد
حجت الاسلام حیات الغیب با اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس گفت: این مراسم روز جمعه ۲۵ فروردین ماه جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس روز جمعه، 25 فروردین ماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر استان لرستان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: راهپیمایی روز قدس روز جمعه ساعت 10:30دقیقه صبح در خرم آباد از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و تجمع در مصلی الغدیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم و در بروجرد از میدان یادبود، میدان بهشت به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می شود، عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس در دورود ساعت 10:30 از میدان امام حسین(ع) آغاز و با حرکت به سمت میدان هفتم تیر، بلوار معلم و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیب ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  ساعت 11 صبح، در شهرستان ازنا از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره)، مصلی نماز جمعه و در شهرستان الیگودرز از میدان امام حسین(ع)، میدان امام(ره) و مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مراسم در و در شهرستان پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین و در کوهدشت از مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام(ره) و مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیب مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله را میدان امام(ره)، خیابان صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام(ره) و مسجد صاحب الزمان(عج)، شهرستان دلفان میدان امام(ره)، بلوار شهید بهشتی و مصلی نماز جمعه و شهرستان چگنی میدان بسیج، خیابان امام(ره)، مصلی نماز جمعه عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: این مراسم در رومشکان نیز ساعت 11 صبح از مزار شهید گمنام، خیابان امام(ره)، میدان امام(ره)، مصلی نماز جمعه و در شهرستان معمولان نیز از سه راه فرمانداری، خیابان امام(ره) و مصللی نماز جمعه برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات