۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۷۴۸
مدیر بنیاد حضرت مهدی خراسان شمالی:

جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار امام زمان است

جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار امام زمان است
حجت‌الاسلام دانش‌طلب با تأکید بر تقویت رابطه با امام زمان(عج)، گفت: جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، مدیر بنیاد حضرت مهدی(عج) خراسان شمالی، امروز، در نشست هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان، اظهار داشت: در یک بیان کلی، مشکلات لاینحل بشر، نیازمند ظهور حضرت حجت(عج) است و ظهور آن حضرت نیازمند همدلی وفادارانه باوجود نازنین ایشان و این مهم نیز نیازمند رابطه ولایی با امام زمان(عج) است.

وی افزود: در این جهت هرقدر معرفت ما به اولیاى خدا بیشتر شود رابطه ولایت هم قوی‌تر و بیشتر می‌شود، معرفت امام زمان(عج) از معرفت خدا جدا نیست به هر میزان كه معرفتمان به حضرت بیشتر باشد و ارتباط آن جناب را باخدا بیشتر بشناسیم معرفت ما به خدا افزون‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب اضافه کرد: قلب امام زمان، تجلّی گاه خواست خدا است با توجّه به این حقایق است كه ولایت‌پذیری اهل‌بیت(ع) توجیه می‌یابد كه چرا باید ایشان را دوست بداریم و از ایشان پیروى كنیم؟

وی ادامه داد: پاسخش این است كه محبّت اهل‌بیت(ع) و تبعیت از ایشان، همان محبت و اطاعت خدا است اگر خدا را نیز دوست می‌داریم باید ایشان را دوست بداریم و اگر از خدا اطاعت می‌کنیم باید از ایشان هم اطاعت كنیم این بدان دلیل است كه معصومان(ع) چیزى جز سخن خدا ندارند براى خودشان شأنى جدا از عبودیت الله قائل نیستند هیچ استقلالى از خودشان ندارند و در مراتب فناى فى الله بالاترین وبرترین مصداقش ایشان هستند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به حقیقت و ماهیت رابطه با حضرت قائم(عج)، تصریح کرد: رابطه ولایى ما با مولایمان فقط با شناخت برقرار نمی‌شود بلكه خداوند ساختمان روحى انسان را به‌گونه‌ای آفریده است كه بافکر و عمل ساخته‌وپرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید ایمانتان تقویت شود حتماً باید بیندیشید تا معرفتتان بیشتر شود هم رابطه امام زمان(عج) را باخدا بیشتر بشناسید و هم این رابطه را به صحنه عمل بیاورید

وی اظهار کرد: در این راستا باید بكوشیم با اهل‌بیت (ع) رابطه عملى پیدا كنیم، هرچقدر كه برایمان میسّر است براى محبت اهل‌بیت(ع) انفاق كنیم و بكوشیم با سیّد و آقایمان رابطه‌ای عاشقانه برقرار و آن را تقویت كنیم و بدانیم كه این ارتباط امرى حقیقى است.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب افزود: اگر صدسال پیش‌تر به ما می‌گفتند انسان ازاینجاکه نشسته است می‌تواند با آن‌طرف كره زمین ارتباط برقرار كند و با آشنایانش حرف بزند و صورت ایشان را ببیند، باور نمی‌کردیم.

وی اضافه کرد: در قلمرو مسائل روحى و معنوى روابطى وجود دارد كه من و شما نمی‌دانیم همان‌طور كه در این عالم قوه جاذبه‌ای وجود دارد كه اثر می‌کند و ما نمی‌فهمیم در گستره دل ما نیز چنین رابطه‌ای برقرار است و واقعیت دارد.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب ادامه داد: روح آدمى می‌تواند باروح والاى معصومان(ع) ارتباط یابد این رابطه خیلى مهم‌تر از رابطه برقرار كردن با شخصى است كه در آمریكا یا در مریخ زندگى می‌کند؛ امّا چقدر مهم است كه انسان بتواند از همین‌جا كه نشسته است با امام زمان (عج) ارتباط یابد باکسی كه همچون اجداد پاكش(ع) به ساحت قدس الهى متّصل است.

مدیر بنیاد حضرت مهدی(عج) خراسان شمالی گفت: براى برقرارى این ارتباط شما نیاز ندارید با شبكه رایانه‌ای ارتباط داشته باشید كلیدش دست خود شما است همین‌که توجّه پیدا كنید كلید دل را زده‌اید و ارتباط برقرار می‌شود. امروز حضرت صاحب‌الامر(عج) امام و مولاى همه ما است شما هر جا و در هر حالى كه باشید می‌توانید این رابطه را برقرار كنید.9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات