۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۲۶۶۶۳

مردم قم سالروز حماسه عزت آفرین ۹ دی را گرامی داشتند

مردم قم سالروز حماسه عزت آفرین ۹ دی را گرامی داشتند
حضور مردم قم در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر به استکبار یادآوری کرد، ملت ایران حتی یک وجب از خاک خود را به بیگانگان نخواهد داد و تا پای جان مدافع امنیت و ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار شهر قم همزمان با سایر ملت ایران اسلامی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه به راهپیمایی پرداختند و با شعارهای استکبار ستیزانه، نفرت خود را از دولت های معاند به نمایش گذاشتند.

حضور چشم گیر مردم قم بار دیگر نمره قبولی در کارنامه ولایی این ملت ثبت کرد و به دشمنان این نظام یادآوری شد که این ملت تا آخرین نفس از اقتدار ایران اسلامی دفاع خواهند کرد و تا پای جان مدافع امنیت و ولایت فقیه هستند.

اتحاد مردم و مسئولان و حضور شخصیت های حوزوی، لشکری و استانی شهر قم در راهپیمایی 9 دی تاکیدی بر وحدت مردم و مسئولان در دفاع از تمامیت ارضی، اقتدار و امنیت این مرز و بوم بود.

مردم شهر مقدس بانوی کریمه اهل بیت (س) با سر دادن شعارهای «تامحو کامل فتنه، امت حزب الله می خروشد؛ لبیک یا حسین؛ هیهات مناالذله؛ مرگ بر آمریکا و اسرائیل» به دشمنان این نظام یادآور شدند همچون گذشته معاندین این نظام اسلامی و مستکبرین عالم هیچ غلطی نمی توانند بکنند و پیروزی نهایی از آن امت حزب الله است.

گفتنی است جریان موسوم به فتنه که در ابتدا به بهانه عدم سلامت انتخابات و با بهانه های واهی اقدام به لشکر کشی خیابانی کرده و با برهم زدن امنیت، و آشوب در جامعه قصد متشنج کردن کشور را داشت در محرم سال 1388 با انجام حرکات غیرمعمول و با به آتش کشیدن بیرق و پرچم های عزاداری سیدالشهدا به اباعبدالله الحسین و مقدسات مردم ایران توهین هایی را روا داشتند.

این توهین بزرگ چنان ملت با ایمان ایران را متاثر کرد که بعضی از هیئت های عزادرای برای دفاع از دین و ایمان خود به سمت اشوب گران حر کت کردند، اما این عروسکان خیمه شب بازی دشمنان ایران و اسلام با دیدن آن جمعیت انبوه فرار را بر قرار ترجیح دادند.

با دیدن این حرکت وقیحانه مردم تصمیم گرفتند که به ندای هل من ناصر ینصرنی امامشان لبیک بگویند و با جریان فتنه اتمام حجت کرده و اعلام برائت کنند.

مردم بعضی از شهرها در فردای آن روز گرد هم آمدند، اما حرکت مردمی در روز ۹ دی یعنی دو روز پس از واقعه بود، بالاخره روز نهم دیماه فرا رسید و بی انکه ادارات یا نهادی تعطیل شود، این ملت عظیم با حضور میلیونی خود در سرتاسر کشور از جریان نفاق اعلام برائت کردند.

کور دلانی که فکر می کردند ملت ایران ملتی بی تفاوت نسبت به شعائر دینی و نظام خود هستند با دیدن ان جمعیت انبوه به صرافت افتاده و برای تسلای خاطر خود به شایعه پراکنی نظیر دادن ساندیس به مردم یا وجود درخت به جای مردم پر داختند، اما آنها می دانستند این یعنی تیر خلاص بر پیکره جریان نفاق و دشمنان ایران یعنی استکبار و جریان صهیونیسم جهانی پی به شکست طرح خود بردند.

از آن تاریخ به بعد این روز به روز بصیرت معروف گردید و مایه مباهات مردم و نظام شد، بصیرتی که اگر هزار و چهارصد سال پیش بود فرزند زهرا(س) تنها نمی ماند.

ارسال نظرات