۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۷۰۷۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضرت زینب الگوی صبر و مقاومت است

حضرت زینب الگوی صبر و مقاومت است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از حضرت زینب(س) به عنوان الگوی صبر و مقاومت یاد کرد و گفت: صبر و ایثار حضرت زینب(س) بهترین الگو برای پرستاران است.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، بیان داشت: حضرت زینب(س) بانوی نمونه اسلام با تحمل رنج و درد بسیار، ناملایمات حادثه کربلا را تحمل کرد، از ارزش‌های اسلامی دفاع و از قهرمانان بازمانده عاشورا به مهربانی پرستاری کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضرت زینب(س) را الگوی صبر و مقاومت خواند و گفت: صبر و ایثار پرستاران در رسیدگی به بیماران به ویژه در شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا ستودنی است.

وی حضرت زینب(س) را الگوی پرستاران خواند و افزود: پرستاران با گذشتن از آسایش و رفاه خود رضایت و خرسندی را برای بیماران فراهم می سازند، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تلاش برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید قدردان زحمات مدافعان سلامت بود.

وی با اشاره به زحمات پرستاران در دوران دفاع مقدس عنوان داشت: امروز نیز مدافعان سلامت به صورت تلاش شبانه روزی و بی دقفه برای حفظ جان هموطنان در تلاش بوده و مردم باید قدر این زحمات را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: پرهیز از دورهمی ها، عدم حضور در تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتی لازمه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بهترین قدردانی از زحمات مدافعان سلامت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از زحمات همسران جانبازان و آزادگان قدردانی کرد و گفت: همسران جانبازان و آزادگان زندگی خود را صرف مراقبت و همراهی این اسوه‌های مقاومت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه به یقین وفاداری و مقام صبرشان نزد پروردگار کریم محفوظ و مأجور است، تصریح کرد: لازم است مسؤولان کشوری و استانی تمام تلاش خود را در جهت ادای حقوق مادی و معنوی آنان به کار گیرند./۹۴۵۱/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات