۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۶۲۳۴۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ خطای نابخشودنی است

اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ خطای نابخشودنی است
مازندران - حجت الاسلام فلاح با بیان اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ خطای نابخشودنی است، گفت: تربیت نسل آینده کشور بر مبنای الگوی غربی و سکولار هدف این سند ننگین است.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار مسؤولان وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و با بیان این که سند 2030 با هیچ یک از معیارهای ارزشی و انقلابی کشورمان سازگاری ندارد، گفت: این سند با هدف تسخیر افکار و عقاید فرزندان این مرزوبوم از سوی دشمنان انقلاب طراحی شده است.

وی، سند 2030 را مصداق بارز نفوذ در سیستم آموزشی و تعلیم و تربیت کشورمان عنوان کرد و افزود: نباید در آموزش و پرورش نظام اسلامی، شاهد اجرای چنین اسناد خفت باری باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف سند 2030 نفوذ در سیستم تعلیم و تربیت کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در مقام مسؤول با چنین اقداماتی دشمن را در رسیدن به اهدافش همراهی می کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جریان نفوذ و دنباله روهای آنها در داخل کشور به دنبال حذف برخی مفاهیم دینی و انقلابی از دستگاه تعلیم و تربیت هستند، تصریح کرد: اجرای مخفیانه این سند ننگین در دستگاه تعلیم و تربیت کشورمان، خطای نابخشودنی است که باید با عوامل پشت پرده آن به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که در نظام اسلامی، برنامه ریزی های آموزشی باید بر مبنای اصول و ارزش های حاکم بر جامعه باشد، خاطرنشان کرد: اجرای چنین سندی نشان دهنده نفوذ جریان های منحرف در دستگاه تعلیم و تربیت کشورمان است که باید بسیار هوشیار باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بندهای این سند ننگین در تعارض جدی با ارزش های دینی و انقلابی کشورمان است، تصریح کرد: مسؤولان آموزش و پرورش باید سند تحول مورد نظر مقام معظم رهبری را اجرا کنند نه این که به طور مخفیانه بندهای این سند ننگین را در سیستم آموزشی کشور عملی کنند.

وی با بیان این که مبنا و هدف سند 2030 تربیت نسل آینده کشور بر مبنای الگوهای غربی و سکولار است، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند نسل جوان کشورمان را از مبانی دینی و انقلابی به طور کلی جدا و افکار و عقاید غربی را در آنها پرورش داده و تقویت کنند.

حجت الاسلام فلاح، اجرای مخفیانه این سند ننگین را محصول بی توجهی برخی مسؤولان نسبت به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص موضوع نفوذ عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان و نسل جوان کشور باید بر مبنای ارزش های دینی و انقلابی تربیت شوند نه آنچه که در اسناد غربی به مسؤولان ما دیکته شده است.

وی با تأکید براین که دنباله روهای جریان نفوذ در پی حذف مبانی ارزشی و انقلابی در سیستم آموزشی کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: سند 2030 نیز مقدمه نفوذ جریان های غربگرا و سکولار برای ترویج ضد ارزش ها در میان دانش آموزان و جوانان کشورمان است./950//310/خ

ارسال نظرات