۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۴۹۱۱۷
کرونا از تهدید تا فرصت؛

ماسک دزدی و بی ارزشی انسان، خوی تمدن غربی است

ماسک دزدی و بی ارزشی انسان، خوی تمدن غربی است
حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه نگاه ابزاری به انسان‌ها از مشکلات مبانی فکری حاکم بر غرب است، گفت: ماسک دزدی و عدم مداوای پیران گویای انحطاط تفکر غرب است.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه روحانیت و حوزه علمیه با حضور در میدان جهاد و خدمت رسانی مشغول ضدعفونی و یاری رسانی به بیماران و خانواده‌های مستضعف است، خاطرنشان کرد: دیگر میدان مبارزه روحانیت در روز‌های شیوع کرونا، میدان مبارزه با شبهات فکری و اعتقادی است که دشمنان از گذشته با تولید شبهه در پی ضربه به دین، انقلاب و عقاید بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خدمت رسانی و پاسخ به شبهات میدان‌های حضور روحانیت است، عنوان داشت: ماسک دزدی و عدم مداوای پیران و سالخوردگان در غرب، گویای انحطاط تفکر غرب می‌باشد؛ یکی از مشکلات مبانی فکری حاکم بر غرب نگاه ابزاری به انسان‌ها است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در غرب ارزش ذاتی برای انسان وجود ندارد، تصریح کرد: رسانه‌ها بخشی از تفکر غرب را نشان می‌دهند حال آنکه کرونا ویروس، خوی واقعی و وحشی تمدن غربی را آشکار ساخت، خویی که کماکان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه کرونا مبانی فکری غرب «لیبرال دموکراسی» را رسوا ساخت، اظهار داشت: مبانی فکری در همه زمان‌ها و عرصه‌ها مشکل دار بودند، تفکر غربی برای بشر به عنوان حقیقت الهی، ارزشی قائل نیست.

وی با اشاره به اینکه قدرت خداوند در پاره‌ای از زمان‌ها در موجودات کوچکی به انسان‌ها نشان داده می شود، گفت: کرونا از یک جنبه باید انسان را به عبرت گیری وادارد و از سوی دیگر انسان باید مسائل معنوی و ارتباط با خداوند را برای کاهش بلا‌ها تقویت کند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات