۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۸۴۵

اعلام زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

اعلام زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز
حجت الاسلام قربانی گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز ساعت ۹ و مسیر آن از میدان شهدا به سوی اول نادری و از آنجا به سمت چهارراه آبادان خواهد بود.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس ستاد دهه فجر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با دعوت از عموم اقشار برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز برخلاف سال‌های گذشته که از میدان مولوی بود امسال از میدان شهدا آغاز خواهد شد.

رییس ستاد دهه فجر خوزستان با بیان اینکه آغاز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ساعت ۹ است، ادامه داد: مسیر حرکت از میدان شهدا به سوی اول نادری و از آنجا به سوی چهارراه آبادان است.

این مقام مسئول در رابطه با سخنران راهپیمایی اظهار داشت: آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری سخنران مراسم استان خواهد بود البته در طول مسیر نیز اجرای سرود از گروه‌های مختلف را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام قربانی گفت: در سراسر استان نیز خوزستانی‌ها بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

وی گفت: مراسم چهلم شهید سردار سلیمانی روز پنج شنبه (۲۴ بهمن ماه) در مصلای نماز جمعه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات