۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۷۸۰۷
رئیس حوزه هنری:

این بار، صف اولی‌ها لایق شهادت شدند

این بار، صف اولی‌ها لایق شهادت شدند
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: مردان مجاهد این بار از روزنه خدمت مجدانه بی‌منت از همان صف اول و از میان ازدحام میزها و صندلی‌ها شایسته خلعت شهادت شدند.
 
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی به دنبال شهادت حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان پیامی صادر کرد. 
 
متن این پیام را بخوانید: «انا الله و انا اليه راجعون«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»در هنگامه قدسی دیگری امام روح الله(ره)، این رند زمان آگاه، پرسیده بود: «مگر شهادت ارثی نیست که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می‌دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام، با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می‌کردند، به ملت شهید پرور ما رسیده است؟»اکنون پاسخی تازه به این پرسش از راه رسیده است. مردان مجاهد این بار از روزنه خدمت مجدانه بی‌منت از همان صف اول و از میان ازدحام میزها و صندلی‌ها شایسته خلعت شهادت شدند.
 
با اعتماد به قدرت لایزال قادر متعال و قلبی مطمئن از آنچه برایمان مقدر کرده و با تمسک به نعمت ولایت و موهبت وجود آرامش بخش و ره‌نمای رهبر عظیم‌الشان، دل به ادامه راه می‌بندیم.شهادت رئیس جمهور عزیز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار مردمی آذربایجان شرقی و هیأت همراه در سانحه ناگوار سقوط بالگرد را به حضور حضرت بقیة الله ارواحنا له الفداه، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، ملل مظلوم و آزادی خواه و ملت صبور و غیور ایران عزیزمان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.رحمت خدا و درود بی پایان بر این شهدای عزیز باد.»
ارسال نظرات