۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۳۱۱۸۱۶
نماینده مردم آمل در مجلس:

رویکرد مدیران در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که رویکرد مدیران در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه باشد، گفت: مدیران باید در راستای خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات نیازمندان جامعه اهتمام شایسته ای داشته باشند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جشن گلریزان ضیافت مهر جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی آمل با بیان این که حضور در کارهای خیر ثمرات و برکات ارزشمندی دارد، گفت: موافقت وزیر راه و شهرسازی با ایجاد مسکن معلولان آمل کسب شده است.


وی با اشاره به این که مردم ما در امور خیر پیشگام هستند، بیان داشت: ملت ایران همواره به فکر نیازمندان بوده و کمک های ارزنده ای را به نیازمندان خود صورت می دهند.


یوسفیان ملا تصریح کرد: کارهای خیر در تعالیم والای دینی مورد توجه است که در آیات و روایات اهل بیت معصومین(ع) به این امر مهم و اساسی توجه شده است.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما می توانند نقش بسزایی در رفع مسائل و مشکلات مردم داشته و اثرگذاری والایی در این خصوص داشته باشند.


وی با بیان این که کار خیر در محضر حضرت حق از اجر و پاداش گرانقدری برخورداری است که برکات شایسته ای در آن وجود دارد، گفت: حضور در کارهای خیریه لیاقت و افتخاری ارزشمند است که زندگی انسان را در مسیر سعادت و تعالی قرار می دهد.


یوسفیان ملا با اشاره به این که خیرین در جامعه نقش آفرینی دارند که خدمات ارزشمند آن مشاهده می شود، افزود: ضرورت دارد فرهنگ کارهای خیر و نیکو به بهترین نحو ممکن در جامعه نهادینه شود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که رویکرد مدیران در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه باشد، گفت: مدیران باید در راستای خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات نیازمندان جامعه اهتمام شایسته ای داشته باشند.


احمد منفرد فرماندار ویژه آمل با تاکید بر این که انسانیت می‌تواند یک انسان را متجلی کند، ادامه داد: برای حس نوع‌ دوستی در جوامع انسانی و اسلام مصادیق بسیاری مطرح است و دین اسلام نیز بسیار تاکید به خیرات دارد.


منفرد گفت: نیاز است خیران و مردم در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند و با کمک به همنوع فقر و نداری را از جامعه بردارند.


وی با بیان این که نیاز است فرهنگ خیرخواهی و کمک به نیازمندان در جامعه ترویج شود، افزود: این امر ارزنده و متعال می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات نیازمندان جامعه داشته باشد که باید در این مسیر قدم برداشته شود./1314/202/ب1

ارسال نظرات