۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۸۸۶۴۹

پیام آیت‌الله صفایی بوشهری در پی درگذشت آیت‌الله خزعلی

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله صفایی بوشهری در طی پیامی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت
پيام آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی درگذشت حضرت آیت الله خزعلی، نماییده مجلس خبرگان را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است: رحلت عالم جلیل القدر، مبارز نستوه و عارف کامل و دانشمند بصیر حضرت آیت الله شیخ ابوالقاسم خزعلی (ره) را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الأعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری «دامت برکاته العالیه» و بیت معظم له و حوزه های علمیه و همه شیعیان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

 

این پیام می افزاید: آن فقیه عالی مقام در راه ایجاد و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاشی وافر و ایثار کامل و سختی های بسیار و طاقت فرسا تحمل نمود. تبحّر در معارف اسلامی، دارا بودن اخلاق و عرفان الهی و روحیه و رویه ولایتمداری و بصیرت و شجاعت در حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب و حضور به موقع و پیوسته در صحنه های سرنوشت ساز نظام از ویژگی های آن عالم گرانقدر فقید است.

 

این پیام تأکید می کند: مجدداً ارتحال آن فرزانه و دلداده ی مکتب غدیر را تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان اجر و غفران الهی و برای خانواده محترم آن مرحوم صبر و شکیبایی مأجور از خداوند رحمان مسألت می نمایم./846/102/ب3

ارسال نظرات