۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۶۰۰۳۵
طلبه فداکار مازندرانی:

فرهنگ احسان و نیکوکاری ریشه در اعتقادات دینی ملت ایران دارد

خبرگزاری رسا ـ طلبه فداکار مازندرانی با تاکید بر این که ترویج احسان و نیکوکاری نیازمند فرهنگ سازی شایسته است، گفت: مردم ما همواره در امور خیریه پیشگام و پیشتاز هستند.
کميل نظافتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام کمیل نظافتی، طلبه فداکار مازندرانی، شب گذشته در همایش گلریزان و تجلیل از خیرین سازمان خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل با تاکید بر این که ترویج احسان و نیکوکاری نیازمند فرهنگ سازی شایسته است، گفت: مردم ما همواره در امور خیریه پیشگام و پیشتاز هستند.

 

وی با بیان این که برای اهدای کلیه قرار نبود کسی متوجه شود، اما عالم گیر شده و همه این قضیه را آموختند، بیان داشت: از مادر مرحومم فرهنگی را آموختم که به حماسه حسینی، فرهنگ دفاع مقدس و حماسه ششم بهمن آمل برمی گردد.

 

حجت الاسلام نظافتی افزود: بیش از ده سال است در بیمارستان ها فعالیت می کنم و به دیدار آن ها می روم که به طور اتفاقی با بیمار هشت ساله ای به نام سجاد آشنا شدم.

 

طلبه فداکار مازندرانی،تصریح کرد: این کودک چهار سال در انتظار پیوند بود و کسی او را کمک نکرد و دیدم آن لحظه بر من اتمام حجت شده است.

 

وی با بیان این که برای انجام این کار انواع و اقسام سنگ اندازی ها را شروع کردند، گفت: تهمت های بسیاری زدند که این طلبه مبالغ بسیاری پول گرفته است.

 

حجت الاسلام نظافتی خاطرنشان کرد: قرار نبود فیلم مستند این قضیه منتشر شود که حضرت آیت الله جوادی آملی دستور دادند تا برای نهادینه شدن ایثار و انفاق این کار انجام شود.

 

طلبه فداکار مازندرانی ادامه داد: از رسانه های بیگانه با من تماس گرفته شد، اما پیشنهاد 210 هزار دلاری آنها را نپذیرفته و اعلام کردم اگر همه دنیا را به من دهید آن را با لبخند رهبری معظم انقلاب عوض نمی کنم.


غلامحسن شفیع زاده، معاون استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان این که کار خیر از ثمرات و برکات بسیاری برخوردار است، گفت: حرکت در کار خیر امری ارزشمند بوده که باید به نحوی شایسته آن را ترویج دهیم.


فرماندار ویژه شهرستان آمل با تاکید بر این که باید نگاهی شایسته به نیازمندان داشته باشیم، افزود: نگاه به این بزرگواران باید همراه با صفا و دوستی باشد و تلاش کنیم تا در راستای رفع مشکلات آنان گام برداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات