۰۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۱۸۲۳
محسن رضایی:

به صورت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شرکت می کنم

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤال خبرنگاری که در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری آینده پرسیده بود، گفت: در صورت شرکت در انتخابات دوره یازدهم، به عنوان نامزد مستقل خواهم آمد.
محسن رضايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز گذشته در نشست خبری که در حاشیه همایش تبیین حقوق حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس در قزوین برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگاری که در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری آینده پرسیده بود، گفت: در صورت شرکت در انتخابات دوره یازدهم، به صورت مستقل خواهم آمد.

وی با بیان این که طرح ایالتی را به طور جدی دنبال خواهم کرد، افزود: این طرح قابلیت اجرایی شدن در چند فاز را دارد و اجرای این طرح نیز یکی از برنامه های من است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه سخنان خود بر حفظ وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و بیان داشت: باید منازعات سیاسی در کشور پایان یابد.

وی، وحدت و همبستگی را راه برون رفت از همه مشکلات و حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی دانست و خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی کشور را به موفقیت خواهد رساند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های یک جانبه غرب علیه ایران اسلامی، گفت: این تحریم ها مانع از پیشرفت نظام اسلامی نخواهد شد، اما باید با برنامه ریزی مناسب جلوی این تحریم ها گرفته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که باید مسأله تحریم ها را جدی بگیریم و برای مقابله با آن برنامه ریزی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان می تواند با ابتکار جلوی این تحریم ها را بگیرد.

وی، صهیونیست ها را عامل اصلی برخی مشکلات در مذاکره 1+5 دانست و تصریح کرد: اگر دخالت های رژیم اشغال گر قدس نباشد، این مذاکرات به نتیجه خواهد رسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که صهیونیست ها در پی انقلاب های مردمی در منطقه منافع خود در خطر می بینند، خاطرنشان کرد: آنها تلاش می کنند با فشار به کشورهای غربی به ویژه آمریکا روند مذاکرات به گونه ای دیگر تغییر دهند.

رضایی در ادامه همچنین با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران نمی تواند به فتنه گری های غربی ها در سوریه بی تفاوت باشد، گفت: منافع ایران اسلامی و سوریه با هم گره خورده است و غربی ها تلاش می کنند با دخالت های آشکار در امور این کشور مانع از ثبات این کشور شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تحریم های نفتی علیه جمهوری اسلامی ایران را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحریم نفتی ایران هزینه سنگینی برای غربی ها در پی خواهد داشت./950/پ203/ع

ارسال نظرات