۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۸۳۰
حماسه عاشورایی(13) عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

ملت ایران در طول انقلاب به خوبی ثابت کرد که اهل کوفه نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در حیات سیاسی خود در طول انقلاب اسلامی به خوبی ثابت کرده است که اهل کوفه نیست.
حجت الاسلام روانبخشحجت الاسلام روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از فتنه، به بیماری، اظهار داشت: فتنه 88، یک بیماری آنی نبود؛ بیماری بود که امام خامنه ای مدام از ده، بیست سال گذشته علایم آن را مشاهده کرده و هشدار می دادند.

فتنه88 یک بیماری مزمن بود که در پی بی توجهی ها، سرطانی شد
وی با اشاره به بی توجهی مسوولان نسبت به هشدارهای رهبری افزود: اشرافی گری، گرایش به خانواده و فامیل سالاری، گذشتن از ارزش ها و ترجیح گرایشات شخصی و قبیله ای بر ارزش های انقلاب، ضعف در استکبار ستیزی و ترس در برابر دشمن از جمله علایم این بیماری بود که با غفلت از آن، همچون غده ای سرطانی در فتنه 88 سر باز کرد و تا جایی پیش رفت که حاضر شد نظام را سرنگون کرده و با دشمن دست دهد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آن ها که از سال ها قبل علایم بیماری را داشته و به سوی استکبار می غلتیدند در فتنه 88 کاملا با بیگانه همدست شدند که ملت این فتنه را دفع کرد و گرنه این بیماری در بدنه نظام می ماند.

ملت ایران در طول انقلاب به خوبی ثابت کرد که اهل کوفه نیست
حجت الاسلام روانبخش با اشاره به لزوم تشویق و تقویت حضور مردم در صحنه تأکید کرد: حماسه 9 دی، حرکتی بسیار فوق العاده بود که نظیر آن را در تاریخ کمتر دیده ایم. ملت ایران در حیات سیاسی خود در طول انقلاب اسلامی به خوبی ثابت کرده است که اهل کوفه نیست.

وی در ادامه با اشاره به آیه شریفه «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى ...» تصریح کرد: خداوند در این آیه شریفه می فرماید حتی اگر یک نفر هستید می شود برای خدا قیام کرد، تاریخ نشان داده که یک نفر هم موثر بوده است، در رأس انقلاب عظیم اسلامی ایران، در آغاز یک نفر بود.

عدالت و عقلانیت؛ مهمترین شاخص های مکتب امام
سخنگوی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، با اشاره به روند روزافزون گرایش به تشیع در اروپا افزود: روزی که پیامبر اکرم(ص) فرمود «قولوا لا اله الا الله تفلحوا»، ایشان را به سخره گرفته و بر سرش خاکستر ریختند اما امروز بیش از یک میلیارد انسان در سراسر جهان فریاد «لااله الا الله» سر می دهند.

حجت الاسلام روانبخش ، عقلانیت و عدالت را از شاخص های مکتب امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: اینکه عده ای تصور می کنند که نهضت امام به صورت اتفاقی بوده و نه از روی عقلانیت، اشتباه است، سخنان امام برگرفته از قرآن و همه برنامه های ایشان از روی حساب و کتاب بود.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که نهضت اسلامی امام در حال جهانی شدن و به تعبیر خود ایشان، فتح سنگرهای کلیدی جهان است بنابراین کار فرهنگی و اعتقادی قطعا نتیجه بخش است.

حقایق روشن شود، مردم درست انتخاب می کنند
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل این جبهه ابراز داشت: صدور بیانیه ها برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات، برگزاری همایش در استان ها به منظور تبیین ضرورت حضور فعال تر نیروهای ارزشی، ایجاد شور و نشاط میان مردم برای شرکت حماسی در انتخابات، اعزام سخنران و دعوت از نیروهای متعهد جهت کاندیدا شدن از برنامه های این جبهه جهت جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی تأکید کرد: اگر حقایق برای مردم روشن شود، دینشان را رها نکرده و با پایبندی به اصول و ارزش های اعتقادی کاندیدای خود را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام روانبخش در پایان ضمن تأیید کاندیداتوری اش برای انتخابات مجلس در تهران، یادآور شد: این جبهه با جبهه متحد اصولگرایان نخواهد پیوست و این دو احتمالا لیست های جداگانه خواهند داشت اما در بسیاری گزینه ها ممکن است یکی باشند. /930/پ202/ج
ارسال نظرات