۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۹۷۱۲
حزب الله لبنان ضمن تبریک میلاد مسیح:

عدالت طلبی و جانبداری از ستمدیدگان نقطه اشتراک ادیان آسمانی است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با تبریک عید میلاد مسیح(ع)، عدالت طلبی و جانبداری از ستمدیدگان را نقطه اشتراک ادیان آسمانی دانست و اشغالگری صهیونیستی در فلسطین با مصداق بارز تجاوزگری و خودکامگی برشمرد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در آستانه عید میلاد حضرت مسیح(ع)، نزدیکی سال نو میلادی را به تمامی لبنانی ها و به ویژه مسیحیان این کشور شادباش گفت و این مناسبت فرخنده را نویدبخش امید و رهایی دانست و از درگاه الاهی خواستار نازل کردن خیر و برکت خود بر تمام لبنانی ها و مسیحیان لبنان و جهان شد.

این بیانیه ابراز امیدواری کرد که لبنان و منطقه از نعمت وحدت روزافزون و همکاری و همبستگی برای پشت سرگذاشتن بحران های پیوسته ای که منطقه و جهان را به آشوب کشانده است، برخوردار شود و افزود: یادبود میلاد فرخنده حضرت مسیح، فرصتی است برای پافشاری بر نزدیکی ادیان آسمانی.

حزب الله لبنان این مناسبت فرخنده را فرصتی برای تاکید بر همسویی ادیان آسمانی در جست و جوی عدالت و انصاف و جانبداری از مظلومان و ستمدیدگان دانست و گفت: بارزترین مصداق تجاوزگری و خودکامگی این است که بیت لحم، زادگاه عیسی بن مریم (ع)، بیت المقدس و سرتاسر فلسطین در سایه حمایت پیوسته نیروهای استکباری و به ویژه آمریکا، همچنان در اشغالگری ظالمانه صهیونیستی به سر برد./981/ب903/گ
ارسال نظرات