۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۹۴۶۶۰
یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

عزم و اراده ملت فلسطین همچنان پابرجاست/اهالی غزه هرگز استقامت و پایداری خود را از دست ندادند

خبرگزاری رسا ـ شیخ نافذ عزام در گفت و گویی به مناسبت دومین سالگرد حمله اسراییل علیه غزه با یادآور شدن حمله همه جانبه ارتش صهیونیستی علیه نوار غزه، پایداری و استقامت اهالی این منطقه را ستود.
شيخ نافذ عزام عضو جنبش جهاد اسلامي فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نافذ عزام از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز گذشته در گفت و گویی خبری با پایگاه خبری فلسطین الیوم به مناسبت دومین سالگرد حمله اسراییل علیه غزه با یادآور شدن حمله همه جانبه ارتش صهیونیستی علیه نوار غزه و استقامت و پایداری اهالی این منطقه، گفت: اهالی غزه طی سه هفته پیاپی در میان بمباران وحشیانه هوایی، زمینی و دریایی پایدار ماندند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی تنها چند ساعت یا یکی دو روز به طول می انجامید، افزود: کشتار بیش از 250 بی گناه فلسطینی در دیر یاسین تنها چند ساعت طول کشید و در صبرا و شتیلا طی دو یا سه روز 5000 نفر از فلسطینیان بی گناه را کشتند، اما حمله علیه غزه سه هفته به طول انجامید، اما اهالی غزه علیرغم بمباران و وحشت و ارعاب، تسلیم نشدند.

شیخ عزام با اشاره به اینکه پس از گذشته دو سال از این واقعه، تصویر آشکاری از جنایت صهیونیستی پابرجاست؛ چراکه همچنان آثار ویرانی که هنوز بازسازی نشده است را می توان مشاهده کرد و تهدیدها همچنان ادامه دارند، افزود: با این حال، عزم و اراده ملت فلسطین همچنان پابرجاست.

وی با اشاره به مشکلات جنگ برای تلابیب، گفت: رژیم صهیونیستی همچنان از پیامدهای جنگ 2008 علیه غزه در رنج است و هنوز نتوانسته است که تصویر شکست خورده خود را از ذهن ملت های عربی و مسلمان و جامعه بین الملل پاک کند.

گفتنی است که جنگ غزه از ۲۷ دسامبر سال ۲۰۰۸ تا ۱۷ ژانویه سال ۲۰۰۹ (7 تا 28 دی ماه 1387) به طول انجامید و در اثر وحشی گری های رژیم صهیونیستی در این جنگ 22 روزه، نزدیک به 1400 نفر از مردم فلسطین شهید و حدود 5300 نفر از آنها مجروح شدند. /981/گ
ارسال نظرات