۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۸۹۳۹۱
امام جمعه امیدیه خوزستان:

حوادث 13 آبان ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه خوزستان، گفت: 13 آبان سال 58، روحیه بیداری، هوشیاری و وحدت و همبستگی را در امت اسلامی بیشتر کرد و ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست.
تسخير لانه جاسوسي
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز را یادگار امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: مبارزه با استکبار در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: 13 آبان روز تجدید خاطر مردم مسلمان ایران با دانش آموزان و دانشجویانی است که به فرمان امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و برگ زرینی بر افتخارات این ملت استکبار ستیز افزودند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه 13 آبان سال 57 روزی فراموش نشدنی دانست و گفت: دانش آموزان با تحصن و اعتصاب در دوران رژیم پهلوی، نقش بسزایی در گرم کردن تنور انقلاب بر عهده داشتند.

وی اضافه کرد: 13 آبان سال 58، روحیه بیداری، هوشیاری و وحدت و همبستگی را در امت اسلامی بیشتر کرد و ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست.

حجت الاسلام بوعلی در پایان یادآور شد: عموم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان خوزستان با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال، ضمن قدردانی از خون شهدا و تجدید میثاق دوباره با مقام عظمای ولایت، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بدهند./945/پ202/س
ارسال نظرات