۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۸۷۵۲۶
حجت الاسلام جوشقانیان:

حماسه عظیم حضور حوزویان در استقبال از رهبر انقلاب، چشم جهانیان را خیره خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه سیره تفحص شهدا با اشاره به جوسازی و تلاش های محافل بیگانه و ضد انقلاب در خصوص سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، حماسه عظیم حضور مردم و حوزویان در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی را پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان دانست.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان
حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان، مسؤول مؤسسه سیره تفحص شهدا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به استان قم در ایام دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را سفری پر خیر و برکت در جنبه های مادی و معنوی برای شهر مقدس قم و حوزه های علمیه توصیف کرد.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و متدین شهر مقدس قم بی صبرانه چشم انتظار رهبر عزیز انقلاب هستند گفت: ان شاالله در این سفر پرخیر و برکت شاهد خلق حماسه های بسیاری خواهیم بود و چشم دشمنان نظام کور خواهد شد.

عضو هیأت امنای مؤسسه سیره شهدا ابراز داشت: در پی حوادث سال گذشته و فتنه بعد از انتخابات، عرض ارادت مردم متدین و همیشه در صحنه قم به ساحت ولایت و مقام معظم رهبری می تواند بسیار حائز اهمیت و قابل توجه باشد.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: سفر رهبر عزیز انقلاب اسلامی به استان فرصتی بسیار مغتنم برای اقشار مختلف این استان خواهد بود تا از نزدیک خدمت مقام عظمای ولایت برسند و قطعا آثار و برکات زیادی را عاید مردم این دیار خواهد کرد.

حجت الاسلام جوشقانیان بیان داشت: یکی از برکات مهم سفر حضرت آقا به شهر مقدس قم، توجه ایشان به حوزه های علمیه و حرکت دادن حوزه به سمت و سوی تحول است.

وی ادامه داد: بحث ضرورت تحول در حوزه های علمیه مساله ای دقیق و حیاتی بود که شخص مقام معظم رهبری جرقه آن را زدند و با ارادتی که علما، فضلا، بزرگان و عموم حوزویان به ساحت مقام معظم رهبری دارند، سفر معظم له در جنبه های مختلف می تواند اثرگذار باشد.

مسؤول مؤسسه سیره تفحص شهدا با بیان اینکه حوزویان حمایتی قاطع از ولایت فقیه خواهند داشت تاکید کرد: تمام هم و غم و تلاش دشمنان نظام اسلامی، ایجاد شکاف بین انقلاب، مرجعیت و مردم و مسؤولان است، ولی آنها در این سفر پیوند مرجعیت و روحانیت را با نظام و رهبری مشاهده خواهند کرد.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز توجه بسیار خاص و ویژه ای به حفظ حریم مرجعیت و روحانیت دارند، از این رو دشمنان هیچ طرفی برنخواهند بست و استقبال باشکوه و گسترده حوزویان و مردم را از مقام معظم رهبری مشاهده خواهند کرد و دستاوردهای این سفر نیز بر همه عیان خواهد گشت.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حماسه عظیم حضور مردم و حوزویان در استقبال از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم جواب همه توطئه های دشمنان را خواهد داد و چشم جهانیان را خیره خواهد کرد.

مسؤول مؤسسه سیره تفحص شهدا ابراز داشت: از دشمنان، ضدانقلاب و بدخواهان نظام انتظاری جز خصومت و دشمنی نیست، اما از دوستداران انقلاب انتظار است که به شایعات و توطئه های دشمنان توجه نکنند و مراقب نقشه های آنها باشند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات