۱۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۷۸۳۸۴
امام جمعه هندیجان:

همت مضاعف و کار مضاعف نیازمند توجه جدی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هندیجان گفت: همت مضاعف و کار مضاعف در درجه اول باید متوجه مسؤولان نظام باشد و این مسأله نیازمند عزم جدی آنان است.
حجت الاسلام غبيشاوي 
امام جمعه هنديجان
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه هندیجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: همت مضاعف و کار مضاعف در درجه اول باید متوجه مسؤولان باشد و این مسأله نیازمند عزم جدی آنان است.

امام جمعه هندیجان با اذعان به ایجاد سنت پسندیده مبنی بر نامگذاری سال‌ها گفت: قطعاً عناوینی که با درایت، از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب می شود، مکمل یکدیگر بوده، و با توکل به خدا، اراده مسؤولان و مردم آینده ای روشن را پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به وسعت جغرافیایی ایران گفت: با توجه به ذخایر عظیم خدادادی و همچنین با داشتن جوانانی پرشور، در صورت اجرای منویات رهبری از سوی مسؤولان می‌توان بسیاری از مشکلات جاری کشور از قبیل بیکاری و مسکن را برطرف کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی ابراز داشت: باید اصلاح الگوی مصرف را در امسال با همت و کار مضاعف پی‌گیری کنیم؛ چون‌ با سپری کردن یک سال از عزم ملی، جهت تحقق این امر، هنوز نیازمند فعالیت های جدی‌تری هستیم.

وی با یادآوری به نقش بی‌بدیل حوزه‌های علمیه در ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی بیان داشت: انتظار می رود حوزه های علمیه با استعانت از پروردگار و عزم جدی علما و روحانیون، بیش از پیش ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی را در جامعه شاهد باشیم./945/ت302/س


ارسال نظرات