۱۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۸۳۸۰
امام جمعه ملاثانی اهواز:

همت مضاعف و کار مضاعف گامی بزرگ در راستای تحقق وعده الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ملاثانی اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب با درک و بینش صحیح مسائل کشور و جهان، هر سال با اتخاذ عناوینی جامع، مسیر کشور را مشخص می کند.
حجت الاسلام حميد سيلاوي
 امام جمعه ملاثاني
حجت الاسلام حمید سیلاوی، امام جمعه ملاثانی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: نامگذاری سال 1389 از سوی رهبر معظم انقلاب به همت مضاعف و کار مضاعف گام نهادن در راستای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

وی با اشاره به موقعیت شناسی مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان با درک و بینش صحیح مسائل کشور و جهان، هر سال با اتخاذ عناوینی جامع، مسیر کشور را مشخص می کند.

امام جمعه ملاثانی‌ ادامه داد: در حقیقت، این نامگذاری مهیا کردن زمینه ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است؛ چرا که یکی از ویژگی های حکومت امام زمان(عج) استفاده و بهره برداری بهینه از منابع خدادادی است.

امام جمعه ملاثانی با تأکید به تأثیر حوزه های علمیه در جامعه بیان کرد: حوزه‌های علمیه، موتور محرکه انقلاب ما هستند و برای حرکت صحیح و سریع به سوی ظهور، نیازمند این موتور محرکه هستیم.

حجت الاسلام سیلاوی در بخش دیگری از سخنان خود، با یادآوری فعالیت های فتنه گران در سال گذشته گفت: آنها با درک این‌که نمی‌توانند مانع حرکت سریع پیشرفت ایران شوند، تصمیم به سلب انگیزه مسؤولان و مردم جهت کند کردن چرخه‌های نظام کردند.

وی با اشاره به توانایی رهبر معظم انقلاب در دشمن شناسی‌ خاطر نشان کرد: درحقیقت با انتخاب عنوان«همت مضاعف، کار مضاعف»، اندک امیدهای دشمنان نیز نقش بر آب شد.

امام جمعه ملاثانی، به رابطه«اصلاح الگوی مصرف» و«‌همت مضاعف و کار مضاعف»‌ اشاره کرد‌ و گفت: متأسفانه مصرف در جامعه ما متناسب با شأن و منزلت یک کشور اسلامی نبوده و شایسته است با همت و کار مضاعف مصرف گرایی را تا حد امکان کاهش دهیم.

حجت الاسلام سیلاوی در پایان با اشاره به عدم استفاده بهینه از منابع طبیعی و انسانی تأکید کرد: امسال باید این منابع عظیم و گرانبها را احیا و به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم./945/ت302/س
ارسال نظرات