۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۵۵۶۳۸

شرایط بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

شرایط بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد
شرایط باز پذیری طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان و جامعةالزهرا(س) برای ادامه تحصیل در سطوح مختلف اعلام شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه، شرایط بازپذیری طلابی که به دلایل غیر انضباطی از ادامه تحصیل محروم شده‌اند را اعلام کرد.
 
بازپدیری به طلابی اختصاص دارد که دارای سابقه تحصیل در مدارس تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بوده و بنا به دلایلی از ادامع تحصیل محروم شده‌اند یا دارای دانش‌نامه سطح یک می‌باشند.
 
شرایط داوطلبان بازپذیری در سطح دو، سطح سه و سطح چهار به شرح ذیل می‌باشد:
 
_سطح ۲: طلاب دوره عمومی ویژه که بیش از ۳۰ واحد گذرانده‌اند.
_طلاب دوره عمومی که بیش از ۹۰ واحد گذرانده‌اند. 
_دارندگان دانش‌نامه سطح یک.
_جهت ادامه تحصیل موظف به نام‌نویسی در سامانه بازپذیری و شرکت در مصاحبه علمی تعیین سطح می‌باشند. 
_تبصره: برای این دسته از طلاب شرایط سنی حداکثر ۴۵ سال لحاظ شده است. 
_توجه: سایر طلابی که در دسته بندی فوق  قرار ندارند، جهت اطلاع از شرایط پذیرش و نام‌نویسی اولیه به پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش ب نشانی  Paziresh.whc.ir مراجعه نمایند.
 
سطح ۳:_طلابی که واحدهای درسی را تکمیل نموده و صرفا پایان‌نامه آن‌ها باقی مانده است، جهت تکمیل پرونده تحصیلی، موظف به شرکت در مصاحبه علمی تعیین سطح می‌باشند که در مدیریت‌های استانی برگزار خواهد شد، در صورت موفقیت و کسب امتیاز لازم، کد تحصیلی سابق فعال می‌شود.
 
_توجه: سایر طلابی که در دسته‌بندی فوق قرار ندارند، جهت اطلاع از شرایط پذیرش و نام‌نویسی اولیه به پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش به نشانی  Paziresh.whc.ir مراجعه نمایند.
 
سطح ۴: طلابی که واحدهای درسی را تکمیل نموده و صرفا رساله علمی آن‌ها باقی مانده است، جهت تکمیل پرونده تحصیلی، موظف به شرکت مجدد در آزمون جامع و کسب امتیاز لازم از این آزمون هستند، در صورت موفقیت و کسب امتیاز لازم، کد تحصیلی سابق، فعال می‌شود. 
_توجه: سایر طلابی که در دسته‌بندی فوق قرار ندارند، جهت اطلاع از شرایط پذیرش و نام‌نویسی اولیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش مراجعه نمایند.
 
زمان ثبت نام و منابع مصاحبه علمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران  متعاقباً اعلام می گردد.‌
ارسال نظرات