۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۵۵۵۴۶
فرمانده سپاه سمنان:

«وعده صادق» موازنه قدرت را در منطقه تغییر داد

«وعده صادق» موازنه قدرت را در منطقه تغییر داد
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت بازدارندگی و معنویت برخاسته از ایمان در عملیات بزرگ «وعده صادق» موازنه قدرت در منطقه را تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه شورای معاونان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های شهید بسطامی برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ سپاه مولود انقلاب است و در صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، مقتدر و باصلابت در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام برمی‌دارد. 

وی با اشاره به نقش برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد ثبات و #امنیت پایدار در ایران و منطقه تصریح کرد: مجاهدت و ایثار پاسداران در خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی آمریکای جنایت‌کار و رژیم جعلی صهیونیستی توانست تهدیدات و خطرات را از ایران و منطقه دور کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تشریح تحولات اخیر در منطقه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت بازدارندگی و معنویت برخاسته از ایمان در عملیات بزرگ «وعده صادق» موازنه قدرت در منطقه را تغییر داد.

وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه در ابتدا سعی در تحریف و کتمان ابعاد مهم عملیات بزرگ وعده صادق را داشت؛ اما با عنایت خداوند متعال و مجاهدت جبهه مقاومت، این عملیات با ایجاد انگیزه و امید در آحاد مختلف مردم ایران اسلامی، مسلمین و آزادی‌خواهان جهان پیام وفاق، همدلی و فرو ریختن هیمنه و قدرت پوشالی نظام سلطه را به همگان نشان داد.

شوقانی با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهور به استان سمنان گفت: حضور انقلابی مردم فهیم استان سمنان در مراسم استقبال از دولت سیزدهم شایسته تقدیر است و این نشان از عمق بصیرت و ولایت‌مداری مردم استان سمنان دارد.

ارسال نظرات