۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۵۵۳۳۹
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

رژیم صهیونیستی بداند حماقت آنان، پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهد داشت

رژیم صهیونیستی بداند حماقت آنان، پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهد داشت
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد؛ اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت‌ هایی را مرتکب شود، ایران در دادن پاسخ قوی و پشیمان کننده لحظه ای تردید نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع مردم انقلابی تهران در تظاهرات امروز طی سخنانی بیان کرد: ملت ایران در طول ۱۹۶ روز از طوفان الاقصی تا کنون در حمایت از ملت فلسطین برخاسته و امروز برای بار دیگر اعلام می کند که تا پیروزی نهایی در کنار فلسطین خواهد بود.
 
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: دفاع مشروع وعده صادق عزت‌ و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید ، شکست چتر امنیتی رژیم صهیونیستی اسرائیل و نا کارآمد بودن گنبد آهنین و شکست حامیان آمریکایی و همپیمانان این رژیم کودک کش معادلات سیاسی ونظامی جهان را بر هم ریخت.
 
حجت الاسلام محمودی گفت: لذا ضمن تقدیر از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح می گوییم مسئله‌ اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین وغزه است و از طرفی امید است رژیم غاصب برای بار دیگر هوس تعرض به حاکمیت ایران را نداشته باشد. 
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد ؛ اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت‌ هایی را مرتکب شود به تعبیر وزیر محترم امور خارجه در شورای امنیت ، ایران در دادن پاسخ آنی ، قاطع ، قوی و پشیمان ساختن و قطعی این رژیم لحظه ای تردید نخواهد کرد و وارثان مرحب ها و ابوجهل ها با ذوالفقار محبان و شیعیان علی(ع) نابود خواهند شد.
 
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: ملت ایران در جنگ ترکیبی تاکنون پیروز این میدان بوده و ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده ، درخواست زمینه سازی مناسب جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم ، حمایت خود را از اجرای طرح نور جهت حراست از عفت و حجاب توسط عزیزان نيروی انتظامی اعلام داشته و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌ های ذیربط در این رابطه هستیم.
ارسال نظرات