۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۵۵۳۲۴

برگزاری هفتمین گردهمایی خادم یاران رضوی در شهرستان آران و بیدگل

برگزاری هفتمین گردهمایی خادم یاران رضوی در شهرستان آران و بیدگل
اصفهان - هفتمین گردهمایی خادم یاران رضوی در شهرستان آران و بیدگل به میزبانی کانون ثامن الائمه(ع) در تالار اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل پنجشنبه شب در هفتمین گردهمایی خادم یاران رضوی که در تالار ارشاد شهرستان آران و بیدگل به اهداف این کانون در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: تأسیس رسمی این دفتر در دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز شد.

وی افزود: در حال حاضر این دفتر با حضور ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی «۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد»، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان فعالیت‌های تاثیرگذار، سازنده و شاخص و برجسته خود را در سطح شهرستان انجام می‌دهند.

آذرباد ادامه داد: خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان، افراد آبروداربرای تامین جهیزیه، تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی را با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان انجام داده اند.

وی یادآور شد: آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی «۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد»، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

لازم به ذکر است، در این نشست به عملکرد یک ساله کانون ثامن الائمه شهرستان آران و بیدگل اشاره شد و خانم دهقانیان نیز از آغاز فعالیت کانون تخصصی زیارت در شهرستان آران و بیدگل خبر دادند.

هفتمین گردهمایی خادم یاران رضوی در شهرستان آران و بیدگل به میزبانی کانون خدمت رضوی ثامن الائمه با حضورمصطفی معینی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در تالار اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آران و بیدگل برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات