۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۵۵۱۳۸
امام جمعه بروجرد:

نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق دشمنان را تنبیه بزرگی کردند

نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق دشمنان را تنبیه بزرگی کردند
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه عملیات وعده صادق اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد، گفت: نیروهای مسلح در این عملیات دشمنان را تنبیه بزرگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز، در دیدار با نیروهای پادگان مهندسی ارتش جمهوری اسلامی بروجرد با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدر و قوی است و این اقتدار را با عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد، گفت: در عملیات وعده صادق مشخص شد که موشک های ایران فقط برای دفاع استفاده خواهد شد و موشک های ایران نقطه‌زن هستند و اهداف مشخص را هدف قرار دهند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه قدرت موشکی امنیت آفرین است، افزود: امروز کسانی که می‌گفتند موشک برای چیست باید متوجه باشند که دشمنان آنچنان ترسیده‌اند که بسیاری از کشورها اعلام کردند، که در این ماجرا جویی رژیم غاصب دخالت نخواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حماقت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق باعث شد ایران اسلامی اهداف مشخصی را مورد هدف قرار دهد، عنوان کرد: ایران در عملیات وعده صادق حکیمانه برخورد کرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی باور نمی کرد این‌ بار ایران حملات آنان را تلافی نکند ولی نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق دشمنان را تنبیه بزرگی کردند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باعث اقتدار و عزت شده است، افزود: این پیشرفت‌ها مرهون رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی فرزندان غیور ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی جدا از مردم نیستند و امروز خدا را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است، ارتش و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ولایتمدار و برای اعتلای نظام مقدس اسلامی جان خود را فدا می‌کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات