۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۵۰۸۹
معاون امور حوزه های علمیه خواهران مطرح کرد؛

مقابله با تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان؛ رسالت امروز حوزه خواهران

مقابله با تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان؛ رسالت امروز حوزه خواهران
حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: رسالت امروز حوزه علمیه خواهران این است که در مقابل تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان برنامه جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور در جلسه تکریم و معارفه مدیران حوزه علمیه خواهران فارس گفت: طلبگی در حقیقت نصرت و یاری دین خدا است و هدف ما در حوزه علمیه انصارالله بودن است و کسی که قدم در این عرصه بگذارد خداوند هم نصرت می‌کند چرا که طلبه بیانگر احکام الهی بر روی زمین است و این رسالت بزرگ ما در حوزه است. 

وی افزود: امروز ولی فقیه جانشین امام زمان(عج) است و اگر کسی بخواهد یاور دین خدا باشد باید گوش به فرمان ولی فقیه باشد و در مسیر اطاعت از ولی امر قرار گیرد و حوزه علمیه خواهران از آنجا که مولود انقلاب اسلامی است به صورت مستقیم فرمانبردار اوامر ولی فقیه است. 
 
حجت الاسلام اسماعیل نیا اظهارداشت: رسالت امروز حوزه علمیه خواهران این است که در مقابل تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان برنامه جدی داشته باشد چراکه دشمن خانواده و مسئله زن و عفاف حجاب را مورد هجمه قرار داده است و تلاش می‌کنند فرهنگ جامعه را تغییر دهد. 
 
وی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران فارس یکی از حوزه های ممتاز در سطح کشور از نظر کیفی و هم از نظر کمی می باشد و ظرفیت‌های بسیار فراوانی در عرصه های مختلف دارد که باید شاهد بالندگی هرچه بیشتر آن باشیم. 
 
حجت الاسلام اسماعیلی نیا بیان کرد: حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری از مدیران موفق و توانمند حوزه علمیه خواهران در سطح کشور هستند و با یاری خداوند کار خود را با قوت و قدرت در حوزه استان فارس شروع می کنند و با حمایت‌های مدیران، معاونین، اساتید و طلاب شاهد رشد و تعالی این حوزه خواهیم بود.
ارسال نظرات