۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۵۳۴۹۴
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

صدور ۴۷۷ فقره سند مالکیت برای موقوفات شهرستان کاشان

صدور ۴۷۷ فقره سند مالکیت برای موقوفات شهرستان کاشان
اصفهان- محمود زاده از صدور ۴۷۷ فقره سند مالکیت برای موقوفات شهرستان کاشان از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با توجه به اهمیت ثبت و صدور سند مالکیت برای موقوفات و رقبات وقفی با تعامل با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان و شهر نیاسر در سال جاری تعداد ۴۷۷ رقبه وقفی سند دارشد.

وی مساحت حدودی اسناد صادره را طی این مدت ۸ هکتار اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی موقوفات سند دار شده در سال جاری حدود ۴۸۳ میلیارد تومان است.

به گفته وی از این تعداد ۴۱۴ جلد سند مربوط به اداره ثبت کاشان. ۵۶ سند مربوط به اداره ثبت نیاسر و مابقی اداره ثبت شهر قمصر بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: اقدامات انجام شده با همت و تلاش و همکاری ادارات ثبت اسناد شهرستان کاشان و شهر‌های نیاسر، قمصر و جوشقان قالی انجام شده است.

محمود زاده در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و پرسنل ادارات ثبت اسناد ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری ادارات ثبت در سال‌های آینده نیز پیگیری صدور اسناد مالکیت در اولویت فعالیت‌های اداره اوقاف شهرستان کاشان قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان دارای تعداد ۲ هزار و ۳۷۰ موقوفه و تعداد ۹ هزار ۴۷۲ رقبه وقفی و ۱۲۰ بقعه متبرکه است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات