۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۷۵۱۷۹۴
نمایشگاه مطبوعات؛

توصیه حجت الاسلام آقاتهرانی به جریان اصول گرا/بین نیروهای انقلابی در انتخابات همگرایی وجود دارد

توصیه حجت الاسلام آقاتهرانی به جریان اصول گرا/بین نیروهای انقلابی در انتخابات همگرایی وجود دارد
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تبلیغات دشمن علیه انتخابات تاثیری در حضور مردم پای صندوق‌های رأی نخواهد داشت، ابراز کرد: مردم صاحب عقل و خرد هستند و دوست و دشمن را به خوبی می‌شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید براینکه طبق آمارهای رسمی و دقیق در ده روز آینده انتخاباتی با مشارکت گسترده مردمی را شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: ان شاءالله حضور مردم در انتخابات آینده از پنجاه درصد بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با تاکید بر اینکه بین نیروهای انقلابی در موضوع انتخاباتی نزاعی وجود ندارد، گفت: اختلاف سلیقه ها بین نیروهای انقلابی وجود دارد که مشکلی بوجود نمی آورد؛ اصل انتخابات و آمدن پای صندوق مهم ترین موضوع است و در مرحله بعد انتخاب بهترین و شایسته تری فرد اهمیت دارد؛ لیست های اصلح، انتخاب شایسته ای برای مردم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تبلیغات دشمن علیه انتخابات تاثیری در حضور مردم پای صندوق های رأی نخواهد داشت، ابراز کرد: مردم صاحب عقل و خرد هستند و دوست و دشمن را  به خوبی می شناسند و تصمیم درستی را خواهند گرفت.

وی بر ضرورت تجمیع لیست های انتخاباتی تأکید کرد و گفت: بهتر است جریان اصول گرایی به لیست واحدی در انتخابات برسند و اگر لیست های متعددی برای انتخابات به صحنه آمدند، مردم به افراد مشترک در لیست ها اعتماد کنند؛ البته ما در جلسات بر روی مسئله لیست واحد تمرکز داریم که ان شاءالله به نتیجه برسد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان اینکه عده ای در گذشته اسرائیلی ها را خیلی بد نمی دانستند، گفت: اکنون کسی نمی تواند از کارهای بد نتانیاهو و صهیونیست ها دفاع کند، کشتار مردم بی گناه و مظلوم غزه به هیچ وجهی قابل دفاع نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها آبروی برای خود باقی نگذاشته اند، بیان داشت: کسانی که از اسرائیلی ها دفاع کردند اکنون جرأت دفاع کردن ندارند؛ اسرائیلی ها با بمباران بیمارستان ها و مدارس ابتدایی آبروی برای خود باقی نگذاشتند.

ارسال نظرات