۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۰۵۰
امام جمعه سوسنگرد:

راهبرد اصلی در انتخابات مجلس مشارکت حداکثری مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سوسنگرد راهبرد اصلی در انتخابات مجلس را مشارکت حد اکثری مردم و از بین بردن دسیسه های دشمنان دانست و اظهار داشت: همه نامزدها باید با رعایت اصول انتخاباتی زمینه مشارکت حد اکثری مردم را فراهم کرده و دسیسه های دشمنان را از بین برند.
انتخابات انتخابات انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید طالب موسوی سوسنگرد، روز گذشته در جلسه مشترک امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، با تأکید بر اهمیت انتخابات و جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم، اظهار داشت: همه نامزدها باید با رعایت اصول انتخاباتی زمینه مشارکت حد اکثری مردم را فراهم کرده و دسیسه های دشمنان را از بین برند.

وی در ادامه افزود: راهبرد اساسی نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم، اجرای بی کم و کاست قانون و رعایت امانت داری و بی طرفی است.

این استاد حوزه علمیه تأکید کرد: اگر تاکنون هیچ تزلزلی در انقلاب اسلامی ایران ایجاد نشده به دلیل تبعیت مردم آگاه کشور از ولایت فقیه بوده است.

این مقام مسؤول با بیان این که تلاش برای بسترسازی و ایجاد فضای لازم به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را باید به عنوان یک تکلیف اعتقادی، اسلامی و میهنی مورد توجه جدی قرار دهیم، اذعان داشت: اگر بخواهیم در مملکت ما اسلام حاکم باشد و آسیبی به کشور وارد نشود باید به فرموده امام راحل(ره) از ولایت فقیه حمایت و پشتیبانی کنیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیداری اسلامی در کشور های منطقه خاطر نشان کرد: کسانی که در بحرین و کشورهای مختلف مقاومت می کنند چشم به ایران دارند و کشورهایی مانند مصر به دنبال این هستند که با قطع رابطه با آمریکا به سمت ایران بیایند.

امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: با توجه به جریان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و اینکه این کشورها ایران را الگوی خود در به ثمر رساندن انقلاب‌هایشان می دانند و تحریم های اخیر دشمنان و تبلیغات شوم آنان مبنی بر خسته شدن مردم از انقلاب، باید مردم ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه و گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان بزنند و به طور یقین این چنین خواهد بود و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

این استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به جریانات پس از انتخابات سال 88 و بیان اینکه تقلب در نظام جمهوری اسلامی امری بعید است، اظهار داشت: داوطلبان باید هشیار باشند که کلاهی که توسط دشمنان بر سر برخی از افراد در سال 88 رفت این بار بر سر آنها گذاشته نشود.

عوامل اجرایی انتخابات اخلاق اسلامی را رعایت کنند

جواد دغلاوی فرماندار دشت آزادگان در بخش دیگری از این جلسه بیان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در نظر گرفته شده که امیدواریم مردم خوزستان به ویژه دشت آزادگان حضوری پر شور و ویژه داشته باشند.

غلامعلی پشت یافته فرماندار هویزه نیز با اشاره به اینکه 33 شعبه اخذ رأی در این شهرستان در نظر گرفته شده، اظهارداشت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و جلب مشارکت مردم اقدامات لازم صورت گرفته است./9465/پ202/ص
ارسال نظرات