۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۲۳۷
آیت‌الله نوری همدانی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امسال لازم است تمام مردم محترم و مسلمان ایران از مرد و زن، باشکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان بدانند وحدت و اتحاد ما و آن جریانی که امام (ره) به وجود آورده است، همچنان بر عظمت و گرمی و اهمیت خود باقی و استوار است.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن باید باشکوه‌تر از هرسال برگزار شود، چراکه دشمنان ما همواره به کار ما نگاه می‌کنند، پس باید شکوه و عظمتی را رقم بزنیم که در سال‌های قبل مثل آن نبوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال لازم است تمام مردم محترم و مسلمان ایران از مرد و زن، باشکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان بدانند وحدت و اتحاد ما و آن جریانی که امام به وجود آورده است، همچنان بر عظمت و گرمی و اهمیت خود باقی و استوار است.
 
این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که امسال سال مخصوصی است، تصریح کرد: دشمنان ما وارد میدان شده‌اند و ما هم باید باقدرت بیشتر و اجتماع و شکوه بیشتر به میدان بیاییم تا آنها بدانند خط و راه امام همچنان و روزبه‌روز با عظمت‌تر از قبل برقرار است.
ارسال نظرات