۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۵۰۳۸۱

اختتامیه دهمین همایش سراسری مسئولان جوامع قرآن عصر برگزار شد

اختتامیه دهمین همایش سراسری مسئولان جوامع قرآن عصر برگزار شد
مراسم اختتامیه دهمین همایش سراسری مسئولان جوامع قرآن عصر با حضور دبیر ستاد راهبری و جمعیت حوزه های علمیه و دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه دهمین همایش سراسری مسئولان جوامع قرآن عصر صبح امروز با حضور و سخنرانی حجت الاسلام رسول ساکی دبیر ستاد راهبری و جمعیت حوزه های علمیه و سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام رسول ساکی دبیر ستاد راهبری و جمعیت حوزه‌های علمیه بر لزوم ایجاد پیوند میان تشکل‌های جمعیتی و قرآنی تأکید کرد و افزود: بهترین راهکار برای گفتمان‌سازی در بحث جمعیت برگزاری جلسات و حلقه‌های مادرانه است که باید در سراسر کشور در محلات شکل بگیرد و بهترین موضوع برای شکل‌گیری این حلقه‌ها و جلسات برگزاری جلسات قرآنی و اهل بیتی است.

همچنین عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه تریبون جریان قرآنی کشور می‌تواند صحنه تقابل حق و باطل را به‌خوبی برای مردم ترسیم کند، افزود: در وضعیت حساس کنونی که هرچه به قله نزدیک‌تر می‌شویم حساس‌تر هم می‌شود تواصی به حق و صبر مهم‌ترین نرم‌افزار قرآنی است که می‌تواند کارآمد باشد.

وی باتوجه‌به آیات سوره مبارکه عصر علاوه بر تواصی به حق تواصی به صبر را نیز مهم دانست و افزود: متأسفانه امروز فضای عمومی جریان انقلابی نیز تحملش طاق شده و به‌خاطر اینکه عقبه برخی جریان‌ها را نمی‌دانند نمی‌توانند به‌درستی تحلیل کنند.

همچنین در این مراسم احکام مسئولان جوامع قرآنی عصر استان ها برای مدت دو سال به آنان اعطا شد.

ارسال نظرات