۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۴۷۷۴۰
به همت خبرگزاری رسا صورت گرفت؛

برگزاری نشست صمیمی معاون پژوهش حوزه با جمعی از پژوهشگران حوزوی

برگزاری نشست صمیمی معاون پژوهش حوزه با جمعی از پژوهشگران حوزوی
نشست مهمانی فرهنگی با موضوع بررسی دغدغه های پژوهشگران حوزوی به میزبانی خبرگزاری رسا با حضور حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مهمانی فرهنگی با موضوع بررسی دغدغه های پژوهشگران حوزوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه در خبرگزاری رسا برگزار شد.
 
در این نشست دغدغه های پژوهشگران توسط خود آنها بدون واسطه به معاون پژوهش حوزه های علمیه منتقل و حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی نیز پاسخ لازم را ارائه داد.

آغاز نشست صمیمی معاون پژوهش حوزه های علمیه با جمعی از پژوهشگران حوزوی

در این نشست حجج اسلام والمسلمین اسحاقی، قائم مقام معاون پژوهش در امور استانها، هادی منش مدیرمطالعات و برنامه ریزی پژوهشی و فرهنگیان، مدیر مراکز و امور پژوهش و دبیر هفته پژوهش حضور داشتند.
 
حجج اسلام لک‌زایی، غلامی، عباسی، ارشد، ارزانی، اولیایی، مهاجریان و سرکار خانم مظفری دغدغه های خود را درباره مهم ترین مسائل عرصه پژوهش مطرح کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، با ارائه آمار و عناوینی از تغییرات پژوهشی در سطح مدارس علمیه و استان‌ها خبر داد.
 
وی از افزایش کمیت و کیفیت پژوهش ها در سراسر کشور گفت و دبیرخانه حمایت از پژوهش های نظام را فعال تر از سابق ارزیابی کرد.
 
معاون پژوهش حوزه های علمیه بر ضرورت بومی کردن الگوهای عملیاتی سازی پژوهش، اظهار داشت: پژوهشگران بر روی مسائل بنیادین کار می کنند و گاه نمی توانند به کاربرد پژوهش های خود فکر کنند و در همه دنیا نیز همین است و بر روی پژوهش بنیادین سرمایه گذاری می کنند از این رو اندیشکده هایی به صورت خصوصی فعال می شوند که پژوهش های بنیادین را به عرصه اجرا نزدیک کنند و در عین حال گردش مالی بسیار بالایی دارند از این رو لازم است که این الگو را بومی سازی کنیم.
 
متن کامل این نشست در خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات