۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۴۷۰۷۱
دبیر سومین کنگره ملی شعر حضرت مادر خبر داد؛

حضور و شرکت ۱۵۰ شاعر آیینی در کنگره شعر «حضرت مادر»

حضور و شرکت ۱۵۰ شاعر آیینی در کنگره شعر «حضرت مادر»
اصفهان _ پایون با بیان اینکه حضور ۱۵۰ شاعر آیینی در کنگره شعر حضرت مادر آمار بسیار خوبی است، گفت:این مسأله نشان دهنده توجه شاعران ما به اهل بیت (ع) و معارف دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پایون مسؤول اداره فضای مجازی، رسانه و هنر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری سومین کنگره ملی شعر حضرت مادر، با بیان اینکه همواره آثار بسیار خوبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: این مسأله نشان دهنده توجه شاعران ما به اهل بیت(ع) و مفاهیم مهم اسلامی و معارف دینی است.

وی ادامه داد: حضور ۱۵۰ شاعر آیینی در یک کنگره شعر آمار بسیار خوبی است و شاهد هستیم این کنگره در دو دوره اخیر با استقبال خوب شاعران مواجه بوده است و تلاش کرده‌ایم با چاپ اشعار شاعران بتوانیم به ماندگاری این کنگره و زحمات شاعران کمک کنیم.

پایون از انتخاب ۱۰ اثر برتر در سومین کنگره ملی شعر حضرت مادر خبرداد و اظهار کرد: امسال تجلیل از استاد شاهزیدی کار ویژ‌ه‌ای است که در کنگره انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم تجلیل درخور شأن این شاعر بزرگ و شایسته اصفهان به عمل بیاوریم.

دبیر سومین کنگره ملی شعر حضرت مادر در ادامه عنوان کرد: شاعران گرامی می‌توانند از طریق سایت morsalat.ir آثار خود را به دبیرخانه کنگره ارسال و در این کنگره شرکت کنند‌./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات