۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۴۵۴۹
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف؛

کاروان های تبلیغی اوقاف به نام شهدا نام گذاری شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: کاروان های تبلیغی سازمان اوقاف به منظور تجدید میثاق با شهدا و بهره گیری معنوی از ایشان به نام شهدای شاخص هر استان نام‌گذاری شده اند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: کاروان های تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه، به همه استان های کشور اعزام شده و در مناطق از پیش تعیین شده مستقر شده اند.

وی در ادامه افزود: این کاروان ها دربرگیرنده دو هزار مبلغ هستند و در دهه آخر صفر و ایام الله دهه فجر به تبیین معارف اسلامی و بصیرت بخشی به هم وطنان عزیز می پردازند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت:‌کاروان های اعزامی هر استان به منظور تجدید میثاق با شهدا و بهره گیری معنوی از ایشان با نام شهدای شاخص هر استان نام‌گذاری شده اند.

وی اضافه کرد: کاروان اعزامی به استان سیستان و بلوچستان با نام سردار شهید شوشتری، استان تهران با نام شهید مسعود علی محمدی،‌ استان کرمانشاه با نام شهید اشرفی، استان فارس با نام شهید دستغیب و استان بوشهر با نام شهید حقانی نام گذاری شده اند.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان گفت:‌ از محرم سال گذشته تا امسال نزدیک به نه هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام شده اند و در سال قمری جاری، نزدیک به چهارده هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام می شوند./919/ت302/ع

ارسال نظرات