۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۴۳۷۴۷
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

جایگاه با اهمیت حمایت از مظلومان در نگاه روایات

جایگاه با اهمیت حمایت از مظلومان در نگاه روایات
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حمایت از مظلوم و ستم دیده وظیفه ماست، گفت: مردم فلسطین مسلمان و مظلوم هستند و باید به آنان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شب گذشته در اجتماع طلاب و فضلای بروجرد که به منظور حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین در حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در روایات در راستای حمایت از مردم مظلوم و کسی که درخواست کمک می کند تاکید شده است، گفت: امیرالمومنین(ع) فرمودند: یار و یاور ستم دیده و دشمن ستمگر باشید.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حمایت از مظلوم وظیفه ماست، افزود: اگر آن مظلوم ستم دیده مسلمان نیز باشد، وظیفه ما در قبال آن مضاعف خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم فلسطین هم مسلمان و هم مظلوم هستند و باید به آنها کمک کنیم.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با حمایتی که از فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و یمن می کنیم در واقع حمایت از خودمان است، چرا که اگر دشمن فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و یمن را شکست داد به سراغ ما می آید جنگ به داخل کشور کشیده می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما برای اینکه جنگ در کشور نباشد باید به کمک حامیان خود برویم.

امام جمعه بروجرد با ابراز خرسندی از پیروزی رزمندگان فلسطین و ناراحتی بابت بمباران مناطق مسکونی توسط اسرائیل اظهار کرد: به یاری خداوند پیروزی با مردم فلسطین است./۹۴۵۱/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات