۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۳۹۲۹۲
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دلفان:

حجاب ظرفیتی برای حفظ احکام اجتماعی اسلام است

حجاب ظرفیتی برای حفظ احکام اجتماعی اسلام است
حجت الاسلام خانی با بیان اینکه حجاب سنگری برای حفظ احکام اجتماعی اسلام است، گفت: باید در برابر توطئه های دشمن در این زمینه آگاه بود.

حجت الاسلام محمدیوسف خانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در رابطه با اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است.

امام جمعه دلفان افزود: رفتار تاسف انگیز و گناه آلود اخیر نسبت به هتک حرمت بانوی آمر به معروف در محل گردشگری نارنجستان قوام شیراز در حال و هوای محرم امام حسین(ع) دل و قلب هر آزادمردی را به درد می‌آورد.

وی در ادامه عنوان کرد: نباید اجازه سوء استفاده از این شرایط و کاشتن این بذر نامبارک توسط این افراد بی مروت داده شود.

حجت الاسلام خانی بیان کرد: حجاب نه یک مسئله صرفا اعتقادی و اخلاقی بلکه سنگری برای حفظ احکام اجتماعی اسلام است و کوتاه آمدن یا تسامح مقابل آن جز تا تسلط شیاطین بر سرزمین امام عصر(عج) حد یقفی ندارد.

وی ضمن درخواست پشتیبانی قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف و مواضع متدینانه و فساد ستیزانه مردم با غیرت شهر شیراز سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ملت مدافع حریم حجاب وعفت عمومی، گفت: برخورد عاجل و بدون کوچکترین اغماض را با عاملین اینگونه رفتارهای شنیع خواستاریم.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دلفان بیان کرد: قطعاً حمایت قاطعانه، مستمر و فوری مسئولین نظام از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بر اساس ضوابط فقهی اسلام را یک مسأله و مطالبه جدی می دانیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات