۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۳۸۶۲۱
مدیر حوزه علمیه خراسان:

هتاکان به قرآن، به سزای اعمال شان برسند

هتاکان به قرآن، به سزای اعمال شان برسند
مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: دولت ها و ملت هایی که زمینه ساز اینگونه حوادث تلخ در دنیای معاصر هستند، می بایست با اقدام موثر، هتاکان قرآن را به سزای اعمالشان برسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط در پیامی، ضمن محکومیت هتک حرمت به مقدسات و قرآن کریم، آورده است: دولت ها و ملت هایی که زمینه ساز اینگونه حوادث تلخ در دنیای معاصر هستند، می بایست با اقدام موثر و قابل قبول، ضمن تضمین نسبت به عدم تکرار اینگونه وقایع، عرصه را بر هتاکان تنگ نموده و آنان را به سزای اعمال شان برسانند. متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

نمادهای دینی و ارزش های والای معنوی که دل های انسان را از نور و روشنایی پر می کند همواره مورد حسادت و عداوت شیطان صفت ها بوده و این راه تقابل از آدم تا خاتم ادامه دارد. روزگاری گوش های خود را می بستند و روزی، چشم های شان را؛ اما نور، مسیر خود را در قلب عالمیان پیدا می کند.

این تقابل همیشگی همواره در سایه قرآن و اهل بیت علیهم السلام با پیروزی جبهه حق همراه است و مستکبران بیش از پیش در گرداب ظلمت گرفتار می شوند؛ از این رو، آنان که همچون سلف ناخلف خود، گوش شنوا و چشم بینایی برای رهایی از تاریکی ندارند، به گمان بی خردانه خویش با قرآن به ستیز در آمده و هتک حرمت این کتاب آسمانی را -که معجزه پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم است- در اندیشه و اقدام ناصواب شان رقم می زنند.

حوزه علمیه خراسان ضمن محکومیت هتک حرمت به مقدسات به ویژه دو نور ثقلین، کتاب الهی قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، همواره تاکید دارد که کلید همه بدبختی ها، غفلت از برنامه ها و راهبری های این معجزه الهی است و از این رو دولت ها و ملت هایی که زمینه ساز اینگونه حوادث تلخ در دنیای معاصر هستند، هرچه زودتر می بایست با اقدام موثر و قابل قبول، ضمن تضمین نسبت به عدم تکرار اینگونه وقایع، عرصه را بر هتاکان تنگ نموده و آنان را به سزای اعمال شان برسانند.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

محمدحسین پیشاهنگ

ارسال نظرات