۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۳۷۱۳۹
ویژه طلاب خواهر؛

دوره‌های تابستانی «محامین» برگزار می‌شود

دوره‌های تابستانی «محامین» برگزار می‌شود
دوره‌های تابستانی «محامین» از سوی اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، ویژه طلاب خواهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران این حوزه، با همکاری مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره، همزمان با آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت «دوره‌های تابستانی محامین» را، ویژه طلاب خواهر برگزار می‌کند.

تدبر در قرآن جزء ۳۰، تربیت اجتماعی، تربیت اقتصادی، تربیت سیاسی، تربیت فطری، تربیت فرزند(تربیت جنسی)، تقوای جمعی، مدیریت خانواده، مهارت‌های زندگی، مهدویت در قرآن، معنویت اخلاق و سبک زندگی، تدبر در سیره پیامبر اکرم(ص)، تدبر در سیره امام حسن مجتبی(ع)، تدبر در سیره امام حسین(ع)، تدبر در سیره امام رضا(ع)، تدبر در خطبه غدیر، ولایت‌مداری در قرآن و ولایت‌پذیری در قرآن از موضوعات این دوره می‌باشد.

همچنین اعطاي گواهي‌نامه معتبر، برگزاري دوره‌ها به صورت رايگان و بهره‌مندي از اساتيد برجسته استاني و كشوري از مزایای این دوره اعلام شده است.

طلاب خواهر جهت ثبت‌نام در دوره‌های تابستانی«محامین» تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند به مسئولان تربیتی و تبلیغی در مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایند.

گفتنی است، این دوره‌ از ۲۵ تیرماه، ویژه طلاب خواهر مشهدی به صورت حضوری و نیز برای طلاب شهرستاني در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد، و مکان برگزاری جلسات متعاقبا از طریق کانال دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به نشانی @daftare_khaharan اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات