۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۲۹۴۳۹
فجر ۴۴؛

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن «مقاومت ترکیبی در برابر جنگ ترکیبی» بود

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن «مقاومت ترکیبی در برابر جنگ ترکیبی» بود
حجت الاسلام لطفی نیاسر گفت: دشمنان انقلاب با جنگ ترکیبی در پی سست کردن اراده های مردم بودند که مردم نیز با مقاومت ترکیبی به مصاف دشمنان رفتند.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به مراسم سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود «طبیعت مردم ایران نشان داده شد» اظهار داشت: در ایام هایی مثل ۲۲بهمن واقعیت ملت بزرگ ایران و اراده آنان به انقلاب اسلامی و ولایت به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: حضور پرشور مردم یعنی روایت دلدادگی مردم ایران به مکتب ایران به رهبری مقام معظم رهبری و تلاش برای پیمودن راه شهدا است که امروز با شکوه خاصی برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی علیه مردم و نظام اسلامی به دنبال سست کردن اراده های مردم بودند که مردم ما نیز به دنبال مقاومت ترکیبی با تهاجم و مقاومت در برابر دشمنان ایستادند.

حجت الاسلام لطفی نیاسر ابراز کرد: انقلاب اسلامی در انتقال ارزش ها به نسل های جدید موفق شد و گسست نسلی که دشمنان ادعا می کنند و در صدد القای ناحق آن هستند با حضور دهه هشتادی ها در مراسم هایی همچون ۲۲ بهمن و ایام اعتکاف، برخلاف اهداف دشمنان عمل کرده و دستگاه های فرهنگی کشور و انقلاب اسلامی نیز توانستند در انتقال ارزش ها به نسل دهه هشتادی ها و نودی ها موفق باشند.

ارسال نظرات