۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۱۰۲۲۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

لرستان ۱۷۸ شهید جاویدالاثر تقدیم انقلاب کرده است

لرستان ۱۷۸ شهید جاویدالاثر تقدیم انقلاب کرده است
لرستان- حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه استان لرستان ۱۷۸ شهید جاویدالاثر تقدیم انقلاب کرده است، گفت: باید در جهت ثبیت جایگاه رفیع این شهدا در جامعه گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، عصر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: استان لرستان ۱۷۸ شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه حتی از نام خود نیز گذر کرده اند، افزود: این شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند و برای تثبیت جایگاه رفیع آنان در جامعه باید گام برداریم.

وی به بحث ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: گلزار شهدا باید به کانون های فرهنگی تبدیل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت شناساندن شهدا به نسل جوان تاکید کرد و گفت: شهدای شاخص استان کم نیستند که باید این ظرفیت ها به جامعه معرفی شوند.

حجت الاسلام هاشمی به بحث بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران اشاره کرد و ادامه داد: اشتغال فرزندان شهدا و ایثار گر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند شهدا و ایثارگر در استان لرستان بیکار هستند، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ نفر از فرزندان ایثارگر با داشتن مدرک دکتری بیکار هستند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به افتتاح مجتمع توانبخشی ایثار در دوره های قبل عنوان کرد: اکنون ردیف بودجه آن حذف شده و اقدامات لازم در این مجتمع انجام نشده است.

وی گفت: این مجتمع فضایی مناسب برای استفاده جانبازان و فرزندان ایثارگر بوده و تکمیل آن در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تمام توان آماده ایم، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت ها در این مسیر استفاده خواهیم کرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات