۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۰۹۳۳۹
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

برای رفع مشکلات مردم گام برداریم / از حاشیه پردازی ها پرهیز شود

برای رفع مشکلات مردم گام برداریم / از حاشیه پردازی ها پرهیز شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت وحدت بین نهادهای مختلف تأکید کرد و گفت: در سایه وحدت و همدلی می توان از مشکلات عبور کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شب گذشته در شورای اداری لرستان گفت: قرار گرفتن در هر پست و جایگاهی فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود:  ایران اسلامی به برکت راه نورانی امام راحل، مقام معظم رهبری، جانفشانی مردم و مجاهدت شهدا و … مورد توجه افکار عمومی جهان است و هیچ مقطعی همچون اکنون ایران بر معادلات جهانی این چنین تأثیر گذار نبوده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر ایران اسلامی بر مسائل سیاسی و رویدادهایی که در جهان به وقوع می‌پیوندد، گفت: همه ما هم به نحوی در این حرکت مهم وظایفی را بر دوش داریم.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه در مقطعی مسئولیت پذیرفته ایم که بسیار حساس و خاص است، گفت: کشور ما و استان ما به لحاظ تورم، عدم رونق مطلوب کسب و کار، بیکاری، تعطیلی صنایع و کارخانه‌ها، در وضعیت خاصی است، ولی می‌توان با همدلی، خرد جمعی، تعاون، کار شبانه روزی و عملیاتی کردن آنچه که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاکید کرده اند از مشکلات عبور کرد.

وی تصریح کرد: ما باید در میان مردم باشیم، با مردم باشیم و برای بودن در بین مردم باید فرصتی را اختصاص داد، کاری کنیم که پس از چهار سال و اتمام مأموریت مردم به گونه‌ای باشند که برای رفتن ما دل تنگ باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: دیوان محاسبات در سمت و سو و جهت دادن در این مسیر می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی اظهارکرد: وقت خود و استان را به امور حاشیه‌ای نسپاریم، اتفاقاتی که باعث می‌شود مردم، نیروهای متدین، مذهبی، انقلابی و… از ما فاصله بگیرند را انجام ندهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: در سایه وحدت و همدلی، مدیریت، برنامه ریزی و تفکر جهادی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها گام برداریم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات