۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۰۳۳۶۹

حضور بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب مسقط

حضور بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب مسقط
مؤسسه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با 120 عنوان کتاب در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور یافتند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط پس از وقفه یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، پنجم اسفندماه 1400 (24 فوریه) افتتاح شد و تا چهاردهم اسفندماه سال جاری (ششم مارس) دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، مؤسسه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با 120 عنوان کتاب در موضوعات قرآن و حدیث،  فلسفه و کلام، تاریخ و ادیان، علوم اجتماعی، زبان، ادبیات، هنر، علوم کاربردی، فقهی، اخلاقی و.... در این نمایشگاه حضور یافتند.

در بییست‌وششمین دوره این نمایشگاه ۷۱۵ شرکت کننده از 27 کشور دنیا از جمله ایران، مصر، سوریه، لبنان، عراق، عربستان، امارات، اردن و... حضور یافته و 361.320 عنوان کتاب عرضه کرده اند.

در این نمایشگاه به جز بازدید دانش آموزان که به صورت برنامه ریزی شده و روزانه حضور پیدا می کنند، روزانه 50 هزار نفر بازدید کننده در نمایشگاه مذکور حضور پیدا می کنند.

شایان ذکر است در طول ایام برپایی بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط، 114 رخداد فرهنگی برگزار خواهد شد که 85 مورد آن مختص خانواده ها و کودکان است./822/

ارسال نظرات