۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۳۲۷۵
در همایش «کتاب سال حوزه» رقم خورد؛

افتخاری دیگر برای پرافتخارترین ناشر کشور

افتخاری دیگر برای پرافتخارترین ناشر کشور
مؤسسه بوستان کتاب با چهار اثر در بیست و سومین دوره همایش «کتاب سال حوزه» به عنوان «ناشر شایسته تقدیر» تجلیل شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در میان ۱۵۸۶ اثر ارسال شده به بیست و سومین دوره همایش «کتاب سال حوزه»، ۷۶ اثر به عنوان برگزیده، شایسته تقدیر و شایسته تحسین شناخته شدند که در این میان، مؤسسه بوستان کتاب با چهار اثر به عنوان «ناشر شایسته تقدیر» تجلیل شد.

در این همایش، کتاب «نذر کتاب و نذرهای فرهنگی» اثر «احمد صادقی اردستانی» از انتشارات بوستان کتاب، شایسته تقدیر شناخته شد و همچنین سه اثر «مجموعه آثار علمی همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام» از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کتاب «برهان وجودی بر مبنای حکمت متعالیه و عرفان» به قلم مرتضی پویان و کتاب «مسئله محوری؛ الگوی اجرا و بهینه سازی عملکرد سازمانی» تهیه شده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رتبه «شایسته تحسین» را کسب کردند.

شایان ذکر است، مؤسسه بوستان کتاب با داشتن بیش از 350 عنوان کتاب برگزیده در جشنواره های مختلف، 30 نوبت به عنوان «ناشر برگزیده» معرفی شده که این ویژگی در میان تمام ناشران کشور کسب این تعداد کتاب برگزیده و همزمان ناشر سال کشوری، حوزه، دانشجویی و... منحصر به فرد است که از جمله این افتخارات می توان به 8 نوبت ناشر سال کشوری، 9 نوبت ناشر سال حوزه، 4 نوبت ناشر سال دانشجویی، 2 نوبت ناشر برگزیده نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، 2 نوبت ناشر تقدیری جشنواره کتاب سال کودک و نوجوان استان قم، 1 نوبت ناشر سی سال پژوهش در انتقلاب اسلامی، یک نوبت ناشر برگزیده کتاب سال قرآن کریم، 1 نوبت ناشر سال جشنواره کتاب خانواده و... اشاره کرد./822/

ارسال نظرات