۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۰۳۲۹۱

انتشارت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ ناشر برگزیده همایش «کتاب سال حوزه»

انتشارت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ ناشر برگزیده همایش «کتاب سال حوزه»
انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با چهار اثر در بیست و سومین دوره همایش «کتاب سال حوزه» به عنوان «ناشر برگزیده» تجلیل شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در بیست و سومین دوره همایش «کتاب سال حوزه» از انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به جهت 9 اثر حائز رتبه به عنوان «ناشر برگزیده» تجلیل شد.

در این همایش، 4 اثر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مشتمل بر کتاب «مکتب های عرفانی حوزه های علمی شیعه در هند و پاکستان» اثر غلامرضا جلالی، کتاب «سیاست الهیه در حکمت متعالیه» به قلم مرتضی جوادی آملی، کتاب «چیستی فلسفه سیاسی مشاء» نوشته مرتضی یوسفی راد و کتاب «تنوع و تمدن در اندیشه اسلامی» اثر حبیب الله بابایی به عنوان «آثار شایسته تقدیر» معرفی شدند.

همچنین، 5 اثر این پژوهشگاه شامل کتاب «تحلیل و بررسی روایات رایات سود» اثر نصرالله آیتی، کتاب «موانع رشد اخلاقی با نگاهی قرآنی» نوشته محمدمهدی فیروزمهر، کتاب «حکمت سیاسی متعالیه» به قلم شریف لک زایی، کتاب «رابطه قرآن و کتاب مقدس؛ بررسی دیدگاه آنجلیکانویورت» اثر سید حامد علیزاده موسوی و کتاب «قبیله نخع در تاریخ اسلام و تشیع تا پایان قرن سوم هجری» نوشته مریم سعیدیان جزی و همکاران نیز به عنوان آثار «شایسته شایسته تحسین» تجلیل شدند./822/

ارسال نظرات