۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۰۲۰۰۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

افتخار مسلمانان آزاده جهان به تشیع و انقلاب اسلامی

افتخار مسلمانان آزاده جهان به تشیع و انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم گفت: امروز شیعه به جایی رسیده است که نقطه امید همه مسلمانان آزاده جهان است و مسلمانان آزاده به شیعه و انقلاب اسلامی افتخار می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده خبرگان رهبری یکشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا، در همایش انقلاب و روحانیت که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اینکه در روایات از انقلابی یاد شده است که براساس شواهد بر انقلاب مردم ایران صدق می کند، گفت: این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) قرار بگیرد.

وی انقلاب اسلامی را دارای برکات فراوانی دانست و افزود: از برکت این انقلاب در جای جای جهان به واسطه شبکه های بین المللی و ماهواره ای از مکتب تشیع یاد می شود و جهانیان به خوبی از این انقلاب مطلع هستند، شیخ زکزاکی نمونه ای از ثمرات جهانی انقلاب اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری انقلاب را نقطه امید همه مسلمانان آزاده برشمرد و اظهار داشت: امروز شیعه به جایی رسیده است که نقطه امید همه مسلمانان آزاده جهان است و مسلمانان آزاده به شیعه و انقلاب اسلامی افتخار می کنند.

وی با اشاره به قدرت منطقه ای و جهانی ایران ابراز کرد: در یکی از نشریه های آمریکایی در صفحه اول عکس سه رهبر بزرگ جهان یعنی چین، روسیه و ایران را به صورت یک مثلث به تصویر کشیده است و در وسط آن عکس رهبر آمریکا را آن هم بسیار کوچک قرار داده تا بگوید قدرت آمریکا تحت تاثیر قدرت سه ابر قدرت نوظهور تضعیف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به فعالیت های جهادی دولت مردمی آیت الله رئیسی تصریح کرد: امروز دولتی برسرکار آمده که به حرکت رو به رشد کشور تسریع بخشیده است و ان شاء الله خرابی های به جامانده از دولت سابق را به سرعت ترمیم می کند.

وی رئیس جمهور را فردی سخت کوش، پرتلاش و مخلص دانست و خاطرنشان کرد: امروز تمام کالاهای اساسی در وضعیت مطلوب و کشور در تامین کالاهای اساسی هیچ نگرانی ندارد و پیش بینی ها نشان می دهد رشد اقتصادی سال آینده به 4درصد برسد در حالیکه میانگین رشد اقتصادی کشور در 8 سال گذشته زیر 1درصد بود.

ارسال نظرات