۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۷۰۱۸۰۰

از مخاطرات تحریم عبور کرده‌ایم

از مخاطرات تحریم عبور کرده‌ایم
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تحریم اقتصادی یک طراحی قدرتمند جهانی بود که هیچ کشوری و حتی خود آمریکا قادر نیست در برابر این نوع تحریم دوام بیاورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرلشکر حسین سلامی گفت: تدابیر و حکمت‌های رهبر انقلاب و صبر ملت و مجاهدت اقتصادی آنان به تدریج آثار خطرناک این توطئه جهانی را خنثی کرد.

 او می گوید: امروز از مخاطرات تحریم عبور کرده‌ایم و اثرات آن را کاهش داده‌ایم، اما هنوز برخی مشکلات پا برجاست، ولی از گردنه‌های سخت آن عبور کرده‌ایم.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن موذی است و حتی در حال عقب‌نشینی هم به دنبال ضربه زدن است و باید متحد و همدل باشیم و مراقب باشیم بازتاب و پژواک صدای او نشویم.

به گفته او  آمریکایی‌ها و شوروی سابق علیه هم بودند، ولی برای شکستن انقلاب ما مثل تیغه‌های یک قیچی با هم عمل می‌کردند.

این موضوعات را فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در کنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۳ شهید شهرستان گلپایگان و شصتمین سالگرد شهادت آیت‌الله صدوق گلپایگانی مطرح کرد.

زمانی خورشید اسلام در این سرزمین طلوع کرد که ۴۰ هزار مستشار برای سرنوشت این ملت از سوی آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی می‌کردند و زمانی بود که ایران بزرگ با آن همه عظمت به تدریج بر اثر خیانت پادشاهان وابسته، به ایالت منفصلی از پنجاه ایالت آمریکا تبدیل شده بود.

سرلشکر سلامی می‌گوید: دشمن می‌خواهد مسلمانان با مدل اقتصادی او زندگی کنند و در رشد علمی آن قدر که آنان می‌خواهند به پیش بروند و آرایش نظامی آن‌ها بر اساس سیاست کلان قدرت‌های بزرگ طراحی شود.

ارسال نظرات