۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۸۶۱۰۹

توطئه شوم حزب حاکم در هند/ تلاش برای کنترل جمعیت مسلمانان در ایالت آسام

توطئه شوم حزب حاکم در هند/ تلاش برای کنترل جمعیت مسلمانان در ایالت آسام
همانت بیسوا سارما اسلام ستیز هندی، طرحی عجیب به نام "پلیس کنترل جمعیت" در مجلس محلی ایالت آسام به تصویب رساند که هدف آن کنترل جمعیت مسلمانان در این ایالت است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، همانت بیسوا سارما سروزیر ایالت آسام و جزوی از حزب بهارتا جاناتا حزب حاکم و اسلام ستیز در هند، در مجلس محلی ایالت آسام از طرحی عجیب به نام "پلیس کنترول جمعیت" رونمایی کرده که هدف آن کنترل جمعیت مسلمانان در این ایالت است.

این اسلام ستیز هندی با بیان این که هدف از این طرح، کاهش جمعیت تصاعدی مسلمانان در ایالت آسام است گفت: وسایل پیشگیری از بارداری بین مسلمانان توزیع شده است و افزون بر آن هزار نفر داوطلب به صورت خود جوش به حومه شهرهای پرجمعیت این ایالت برای آگاهی مسلمانان و کنترل جمعیت آنها اعزام شده اند و همچنین قصد داریم یک تیم جداگانه از کادر پزشکی تشکیل دهیم که وظیفه آنها افزایش آگاهی در مورد تنظیم خانواده و توزیع داروهای ضد بارداری بین خانواده های مسلمان باشد.

سروزیر ایالت آسام دلیل برنامه کنترل جمعیت مسلمانان را افزایش تصاعدی جمعیت آنها در مناطق غربی و مرکزی این ایالت دانست و اعلام کرد: جمعیت این مناطق در حد انفجار افزایش یافته است و ازدحام جمعیت باعث می گردد سطح دستیابی به امکانات بسیار کم شود و مرگ و میرها و مشکلات دیگر همچون بهداشتی و درمانی بیشتر شود. 

وی با اشاره به آمار رشد جمعیت مسلمانان بین سال های سال 2001 تا 2011 میلادی در این ایالت گفت: نرخ رشد جمعیت هندوها در آسام 10 درصد و نرخ افزایش جمعیت در میان مسلمانان 29 درصد بوده است و این باعث می گردد در آینده نقش ها و شغل های کلیدی در دست مسلمانان قرار گیرد و مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد گردد.

یاد آوری می شود که این طرح شوم باعث خشم و عصبانیت اقلیت مسلمان شده است ولی حزب حاکم و احزاب محلی تندرو هندوها آنرا یک گام مثبت برای آینده کشور تلقی می کنند./988/

توطئه شوم حزب حاکم در هند / تلاش برای کنترل جمعیت مسلمانان در ایالت آسام

ارسال نظرات