۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۶۹۷۸۴
ریس کل دادگستری خراسان شمالی:

موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی در شئون مختلف دلیل اصلی خشم استکبار است

موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی در شئون مختلف دلیل اصلی خشم استکبار است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام جعفری گفت: موضوعی که باعث خشم دشمنان نسبت به نظام اسلامی شده موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در شئون مختلف از جمله در حوزه هسته‌ای و دفاعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی، امروز در مراسم بزرگداشت دانشمند شهید هسته‌ای شهید محسن فخری زاده که به‌صورت زنده و وبینار در حرم حضرت سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یکی از خادمین نظام جمهوری اسلامی در عرصه وزارت دفاع آن‌هم رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاع نیروهای مسلح اثر و بُرد مهمی در داخل کشور، در منطقه و در سطح بین‌الملل دارد.

وی با تبیین دلایل و چرایی انجام این ترور توسط استکبار، افزود: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از زمان تشکیل انقلاب یکی پس از دیگری پله‌های پیشرفت را می‌کند و دشمنی دشمنان نظام نیز با محوریت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از این ‌روند رو به رشد ایران اسلامی برای همه آشکار است.

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: به دلیل تضاد اساسی و عمیق بین فرهنگ الهی و اسلامی و حاکمیت دینی با نظام سلطه و استکبار جهانی از زمان تشکیل انقلاب دشمنی‌ها آغاز شد و همچنان نیز تداوم دارد.

وی تصریح کرد: در مسیر تقابل و مبارزه، دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، ابزار و حربه‌های مختلفی به کار بست و ملت قهرمان ما را یک شب نیز آرام نگذاشتند بلکه همواره حربه و نقشه و طرحی علیه انقلاب و نظام ما طراحی و اجرا کردند.

حجت‌الاسلام جعفری اضافه کرد: اما علی‌رغم همه خباثت‌ها و دشمنی‌ها، انقلاب اسلامی و گفتمان امام رهبری مسیر متعالی خود را طی کرد و گام اول انقلاب را با سرافرازی به پایان رساند.

وی اظهار کرد: اتفاقاً چیزی که باعث خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری شده همین موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها است، ازجمله پیشرفت‌ها در حوزه فناوری هسته‌ای که برای دشمن بسیار گران آمد.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: استکبار برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند تا ملت‌های جهان را عقب‌مانده نگه داشته و جلوی توسعه و پیشرفت آن‌ها را بگیرد؛ زیرا می‌داند اگر این ملت‌ها از مرحله عقب‌ماندگی به مرحله توسعه‌یافتگی راه پیدا کنند قطعاً قدرت بازدارنده‌ای در برابر قدرت آن‌ها تولید خواهند کرد و این با همه منافع و اهداف استکبار جهانی در تضاد و تعارض است.

وی افزود: بر این اساس دنیای استکبار برای مقابله با این روند باید از همه طرح‌ها استفاده کند و جایی که بتواند مستقیماً حکومت کند، حکومت می‌کند؛ به‌گونه‌ای که بر ملت‌های مظلوم جهان و دنیا خصوصاً در خاورمیانه بیش از یک قرن است، حکومت می‌کنند. /9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات