۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۹۴۰۷
دبیرجامعه روحانیت کاشان:

شهادت محسن فخری زاده بی پاسخ نخواهد ماند

شهادت محسن فخری زاده بی پاسخ نخواهد ماند
اصفهان - حجت الاسلام شاه فضل گفت: جامعه روحانیت کاشان شهادت محسن فخری زاده را محکوم کرده و به دشمنان فریب خورده اعلام می‌کند این حرکت آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند.
حجت الاسلام علیرضا شاه فضل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده گفت: دشمنان شکست خورده از حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، هر از چند گاهی برای جبران شکست‌های خود در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی و سیاسی، دست پلیدشان را به خون مظلوم دانشمندان و نخبگان این نظام آغشته می‌کنند تا به خیال خام خود حرکت پرشتاب علمی انقلاب را کند نموده و در بین علاقمندان به نظام رعب و وحشت ایجاد کنند.

وی افزود: دشمن غافل از این است که خون‌های به ناحق ریخته شده سبب آبیاری درخت تنومند انقلاب خواهد شد و معدود افراد امیدوار به غرب را از خواب غفلت بیدار خواهد کرد.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: از کسانی که با تغییرات اخیر سیاستمداران آمریکا، متاسفانه مجددا دل در گرو مذاکره با این جنایتکاران بسته اند، می‌خواهیم بفهمند که هر گاه کوچکترین امیدی نسبت به این دشمنان قسم خورده از خود نشان داده اند، آن‌ها با وقاحت تمام جنایتی تازه رقم زده اند و همگان باید از این حادثه درس عبرت بگیرند.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ادامه داد: جامعه روحانیت کاشان حرکت ددمنشانه تروریست‌های بزدل را در به شهادت رساندن دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرده و به دشمنان فریب خورده انقلاب و نظام اسلامی اعلام می‌کند این حرکت‌های نشات گرفته از بیخردی و زبونی آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات