۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۶۳۰۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هتک حرمت قرآن دسیسه ای برای دنیای اسلام است

هتک حرمت قرآن دسیسه ای برای دنیای اسلام است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیامی با بیان اینکه هتک نرمت قرآن کریم، هتک حرمت ارزش های الهی است، گفت: این اقدام دسیسه ای تازه ررای جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، با صدور پیامی در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) افزوده است: هتک حرمت قرآن کریم دسیسه ای تازه برای جهان اسلام است.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ

بار دیگر در کشوری که خود دچار نقض آزادی بیان است، مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و با سکوتشان در برابر این گناه نابخشودنی، قلوب میلیون ها مسلمین را به درد آوردند.

این در حالی ست که همان دولت های مستکبر اجازه هیچ گونه انتقاد درباره رژیم غاصب صهیونیسم را نداده و آن را جرم می دانند.

اینگونه رفتارهای دو گانه و زشت غرب در کنار خیانت برخی سران عربی خشم جهان اسلام را برانگیخته و حاکی از دسیسه ای تازه برای دنیای اسلام دارد.

هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش های الهی و آزادی خواهان جهان است.

مردم متدین و انقلابی استان لرستان در هم صدایی با تمام مسلمین جهان به خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام موهن نشریه مسموم فرانسوی «شارلی ابدو» و همچنین حمایت دولت فرانسه و سکوت مدعیان حقوق بشر که مهر سکوت بر دهان زده اند را محکوم کرده و به تمامی جهان استعمار و عاملین اصلی این جنایت هشدار می دهیم که ما در دفاع از آرمان های دین مبین اسلام و پیامبر صلح و دوستی«حضرت محمد(ص)»، ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد و دست در دست تمامی مسلمین جهان، با وحدت روز افزون، تا نابودی کامل نقشه های شوم دشمنان اسلام از پای نخواهیم نشست و به ملت های مسلمان توصیه می کنیم با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وتوصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری دام ظله العالی دشمنان اسلام ومسلمانان را مأیوس کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات