۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۵۸۲۲۲

بخشی از وصيت نامه شهيد سيد علی يار زمانی

بخشی از وصيت نامه شهيد سيد علی يار زمانی
شهید علی یار زمانی در وصیت نامه خود بیان کرده است که راه امام حسین(ع) ادامه دارد و جان خود را فدای هدف امام حسین(ع) می کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، در وصیت نامه شهید علی یار زمانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

《الحاقة ما الحاقة و ما ادراك ما الحاقة، قيامت آن روز حق و حقيقت كه حقوق خلق و حقايق امور در آن به ظهور رسد داني چه روز هولناك و سختي است چگونه سختي و عظمت آن روز را درك تواني كرد؟

با سلام به حضرت مهدي تنها واسطه عالم غيب با عالم خاكي و تنها بازمانده ستارگان نوراني عالم ظلماني يعني پيامبران، سلام عليكم، سلام گرم خود را از صحراي سوزان خوزستان و از ميان دلاوران پر شور و شوق اسلام آناني كه از زندگي و تمامي آرزوهاي خود مردانه دست شسته و مانند ديواري فولادي در مقابل كفار ايستاده و شب تاريك را بر كفار تارتر كرده است و مي روند كه در آينده اي نزديك با فتح كربلا و نابودي كفار دل هاي مومنين و مخلصين خدا را شاد كنند.

به شما پدر و مادر و برادران و خواهران و اقوام قديم و جديد سلام مي رسانم و انشاء الله كه در پناه خداوند سبحان سالم باشيد، حال من خوب است و فعلاً اگر خدا قبول كند در خدمت اسلام هستم و غلامي حسين و فرزند رشيدش روح خدا را مي كنم و از اين كار بسيار راضي هستم چرا كه لبيك گفتن به امر آقا و سرورمان امام امت همان جواب نامه است كه امام حسين(ع) در آن دم آخر از ته قلب فرياد زد هل من ناصر ينصرني يعني آيا كسي هست كه من را ياري كند در اينجا من از قول رزمندگان به حسين مي گويم.

اي حسين جان، اي شهید اي كسي كه تمام مال و جان خود را فداي اسلام كرده اگر كسي نبود كه بعد از شهادت يارانت به تو جواب مثبت دهد ولي امروز رزمندگان در سرزمين اسلامي ايران پيدا شده كه فرماندهي چون امام خميني دارند و عزيزان چون بهشتي و مطهري و مفتح و چمران و رجايي و باهنر و صدوقي، مدني و دستغيب و اشرفي اصفهاني را فداي هدف تو كرده است.

پس اي آقا جان، اي مولا جان شما اهل بيت پيغمبر مخصوصاً خود شما اي حسين جان در درگاه خداوند يك دعاي خير براي اين سپاه عظيم بكنيد بلكه در آينده اي بسيار نزديك صدام و صداميان نابود شوند و مادران و پدران و تمامي منتظران فتح كربلا مخصوصاً پدران و مادران شهدا و معلولين كنار تربت پر بركتت بيايند و درد دل ها بكنند و به خاطر مصائبي كه بر آنان وارد شده بر مصائب تو گريه كنند بلكه تسلي خاطري باشد براي آنان خداحافظ همگي باشد./۹۴۵۱/د101/ب1

ارسال نظرات